Susan is nog steeds mijn Mol.
Ze wordt in mijn beleving ook steeds meer zo iemand waarvan je denkt "Hoe kun je er nog inzitten als je kandidaat bent?", als jullie begrijpen wat ik bedoel. Je hoort haar in biechten wel de nadruk leggen op verdachte acties van anderen, maar op één of andere manier is ze toch niet erg gefocust op bepaalde verdachten.
Ik neig een beetje om hierin mee te gaan... Dat 'Als dat een molactie was, was het een goede!' elke keer als iemand een slechte molactie uitvoert, vreemd. En niet echt iets in de pot gestopt dit seizoen. Hmm, ze staat bij mij nu denk ik ook bovenaan.
Maar ik mis nog de overtuiging. Wat heeft ze gedaan? Goeie roeiers gevonden? Toch gewonnen. Jan-Willem een koker proberen te laten pakken met -100? Toch overgeslagen. Proberen een foto aan te wijzen die niet klopte? Tygo koos al de verkeerde. Het ABC'tje slecht overbrengen? Was al verloren door Tygo. Zich af laten schieten in het bootje? JW en Aaf tegenkomen? Langs een winkeltje lopen met 400 euro en dan Jennifer 400 euro laten vinden? De zwaardere tas kiezen?
Ik vind Tygo, JW en Aaf veel molser, maar ook meer kandidaats.