Susan, ja ze komt op mij over als een type die graag vriendjes met iedereen wilt worden. Een kandidate die het goed voor heeft met iedereen, maar ondertussen zegt ergens iets in mij: schijn bedriegt, zij is de mol.
In de eerste opdracht, de marktopdracht, loopt zij met Jennifer ergens naar te zoeken. Ze zijn actief bezig tot Susan voorbij de juiste locatie loopt. Het is Jennifer die de goede locatie herkent. Je kan immers als mol niet altijd iets meehebben, maar door actief mee te zoeken en expres voorbij het pand te lopen kweek je wel vertrouwen. Je doet namelijk niet je best om de boel te saboteren.
In de tweede opdracht stond ze met Maurice op het dak. Ze was zo hevig bezig met haar licht aan het schijnen maar ondertussen probeert ze wel verwarring te scheppen. Ze heeft het namelijk over met de alle eerste keer meegerekend heeft het licht 4 keer gebrand. Maar dat kan ook 1 1 1 1 zijn of A A A A. Hiermee schept ze wel verwarring over het getal, wat het moet voorstellen.
In de derde opdracht werd ze weggenomen om iemand uit te zoeken, wie zij op het podium zou zijn. Je ziet haar twijfelen en pas op het laatst een keuze maken. Maar als Owen ermee aan komt, dat ze iemand als bijrol moeten kiezen omdat ze nooit Chinees kunnen leren in 1,5 uur brengt haar dat de redding. Alsnog kijkt ze wel zeker wie ze het beste kan pakken. Wanneer het gelukkig voor haar fout blijkt te zijn, gaat ze wel heel verbaasd reageren. Waarom is het niet goed?
In de vierde opdracht, op zoek naar de blieb, gaat ze met Aaf samen allerlei donkere ruimtes af. Weliswaar op aanraden van Sofie, maar op het moment dat ze zegt dat ze hun gezien heeft in een donkere ruimte gaat ze wel heel opzichtig de meest bizarre plekken af waar ze niet geweest zijn. Door het lang zoeken, haal je dat van de tijd in totaal af.
In de vijfde opdracht wordt zij samen met het team ergens gedropt. Wat is zij aan het klungelen over de telefoon en probeert samen met Jennifer en Tygo de meest zware koffer naar het pand te krijgen. Op een gegeven moment kan ze Aaf niet goed verstaan. Ook is ze niet erg duidelijk in waar ze zijn.
In de zesde opdracht kan je weinig doen als Mol behalve de beste mensen proberen eruit te pikken.
In de zevende opdracht, bij de roltrappen, is zij degene die de meeste woorden vergeet door te geven. Door hier juist te mollen hoop je dat de medekandidaten het op een mindf*ck houden. Doordat je in de gaten gehouden wordt zou je toch niet kunnen mollen? Toch doet ze het dan. Ook bij het aanwijzen van een vertrouwenspersoon is zij degene die de regie heeft. Ze wijst nog extra aan dat Jan Willem de meeste stemmen heeft.
In de achtste opdracht geeft ze een envelop met geld aan Daphne en krijgt daarvoor twee jokers terug. Geen geld in de pot. Ach en een joker geven aan Daphne, is toch ook fijn. Die heeft ze als mol niet nodig.
Bij de waterval opdracht heb ik even geen acties van haar, iemand aanvulling hierop?
In de tiende opdracht loopt ze de hele tijd met die vingers in de lucht en daar ook naar te zoeken. Volgens mij heeft zij ook een groot aandeel in het feit dat de foute foto gekozen wordt.
In de elfde opdracht gaat haar boot af. Dat is voor de mol een minder prettige positie, beter was het geweest dat de andere boot werd afgeschoten. Dan had je geen geld in de pot gehad.
In de twaalfde opdracht loopt ze samen met Jennifer verkeerd maar blijft ze ook veel stil staan. Geen geld in de pot.
In de dertiende opdracht lijkt zij de aanstichtster te zijn die zegt dat Aaf bij een praalwagen heeft gelopen. Freek gaat hierin mee. Freek lijkt ook Tygo gezien te hebben, dus om daar niet in mee te gaan. Bovendien moet er geld zijn om op te sturen.
In de veertiende opdracht rijdt ze met een rotvaart langs een deel van de boot op en laat dat aan Tygo en Sofie over. Verder zoeken ze naar een roer en die kunnen ze zogenaamd niet vinden. Ze had denk ik gehoopt dat die niet gevonden ging worden, omdat Art het over 3 delen van de boot had.