-Ik had ook het vermoeden dat Susan misschien een beetje werd geholpen door Art om met twee oranje topito's te kunnen starten. Als Susan de mol is zou ze die groepsvrijstelling binnen kunnen halen. Maar dat zou dan eigenlijk geen mooie molactie zijn. Voor het spel zou het veel spannender zijn als iemand de oranje topo had en dan juist voor 2000 euro in de pot had gekozen.
-Voor de groepsvrijstelling kiezen in deze fase van de strijd komt wel heel mols over lijkt mij. Niet alleen op de kijker maar ook op je medekandidaten. En ze wordt al behoorlijk verdacht. Of je moet heel onzeker zijn over je positie dat je alleen maar denkt yes ik ben door!
-Er was altijd kans dat Susan de oranje topo niet compleet zou krijgen. Freek had er ook twee en daar had Susan mazzel mee. Ze gokte 100% op de oranje topo. Omdat ze als mol wilde voorkomen dat iemand 2000 euro in de pot zou krijgen?
Of uit nieuwsgierigheid naar dat vraagteken?
-De mol kan ook zorgen dat er zo min mogelijk topo's compleet worden op andere manieren. Bijv door zo min mogelijk medekandidaten tegen te komen of topito's slim te ruilen/of niet te ruilen. Als je van elke topito één kleur hebt zijn er géén topo's gemaakt.
-Susan heeft deze aflevering de aandacht wel erg naar zich toe getrokken. Iets te veel misschien?