Waarom zou de Mol die opdracht goed willen doen? Levert alleen maar meer kans op 2000 op. Als ze daar niet had gestaan was windmolen 1 misschien niet weggespeeld, en dan had JW die willen beklimmen, met als gevolg geen geld in de pot.
Ik denk dat de mol wel bij de klimopdracht wilde zitten. Susan had de pech dat JW de juiste windmolen koos. Susan wist denk ik dat het windmolen 2 was maar ze kon niet roepen ik wil naar 2, dat had teveel opgevallen. Ze hoefde dan ook niet helemaal naar boven te klimmen al was dat wel meer kandidaats geweest (het was erg zwaar zelfs voor de mannen), JW zou de 2000 euro toch vinden.
-Tuurlijk worden er windmolens weggespeeld als je de opdracht niet goed doet, maar op 20 windmolens werden er maar vijf weggespeeld zo moeilijk bleken de opdrachten. Maar Susan wist ook niet welk filmpje JW had gezien dus of hij dan windmolen 1 had gekozen kon ze niet weten lijkt mij.
-Ik vind dat Susan deze opdracht absoluut het meeste molgedrag vertoond. JW pakt de 2000 euro. Freek kiest een 'lege' toren. Tygo en Sofie staan buitenspel bij het windmolenspel en spelen geen windmolens weg.