Aan het begin had ik Susan telkens op 2 (Aaf op 1!) vanwege veel van de dingen die belg
noemt. Ik zag niet zoveel afl10 materiaal van Susan, maar wil nu wel een poging wagen:
Bij Chinees spreken liep ik langs de goede winkel, maar die dekselse Jennifer moet dan de boel verstieren. Ach, 400 euro in de pot en de verdenkingen weg is ook niet verkeerd.
Bij het seinen mocht ik het als laatst zeggen. Ik wist dat het 4 moest zijn, maar had 5 klaar om de opdracht sowieso te laten mislukken. Succes team!
Een goede keuze he van mij, om de langste personen te kiezen bij de opera, maar hebben jullie ook gezien dat ik helemaal niet de langste aanwees?
De blieb opdracht was natuurlijk niet te saboteren, dus hier koos ik ervoor om de hele opdracht maar niet te vinden en veel tijd te verliezen.
Ik koos natuurlijk voor de zware koffer bij de hotelkamer, waar niet eens meer geld in zat dan de lichte, en vertraagde de boel bijna te duidelijk. Gelukkig was het diezelfde Jennifer die me deze keer hielp met de telefoon actie. Ik wees naar Jenn en de opdracht mislukte.
Op het strand heb ik twee jongens gespot met Kajak shirts aan. De ideale tegenstanders voor mij als mol.
Bij de roltrap doe ik gewoon lekker alles toch fout. JW luistert mee en Jennifer denkt dan dat ik niet ga lopen mollen, maar doe het lekker toch. Veel Jennifer op m'n pad btw, misschien eens een aflevering naar vernoemen?
Bij de enveloppenruil pak ik snel een 750 euro, ik wist dat Daphne 2 Jokers had, dus dat was een mooie ruil voor mij.
Bij het abseilen wil ik JW de koker met -100 laten pakken, want ik wist natuurlijk dat er wel 150 kg op de pallet lag. Maar JW was JW en werkte niet mee, goed gedaan JW, had je me door? Kennelijk niet....
Bij de boeddha's liep ik m'n beeld voorbij. Daarna heb ik nog geprobeerd om een verkeerd beeld te kiezen, maar Tygo en Freek waren me al voor. Weer geen geld in de pot. Tygo valt in met een "ik wist het"
Bij Snake zat Jenn weer te nepmollen, voordat ik ook maar begonnen was, voor mij daarna een koud kunstje om een paar keer stil te staan en de pot leeg te trekken.
Wisten jullie btw dat ik de boot had begrensd?
Bij de processie had ik een mooie plek weten te bemachtigen. Ik zag JW zo voorbij lopen, best lastig om dan de aandacht te verplaatsen, maar het is me toch gelukt Freek.
Wisten jullie dat er alleen goed beantwoorde vragen in de toekomstvisie zijn opgenomen? Zo hadden jullie me kunnen vinden!!
Bij de topito's wilde ik de oranje compleet maken. Waarom? Vraag maar aan Art.
Bij ER wilde ik niet vrijstelling. Een slechte move van mij en ik kon Freek een handje helpen. Freek was alleen zo snel, die had t nog in z'n eentje gered.
En dit alles nadat Susan naar voren komt uit de groep opera acteurs. Daar ben ik!!
....
Dit lukt me ook voor Tygo, Sofie en Freek btw.