Leuk filmpje! Best veel nieuwe theorieën/mogelijke hints gehoord. (En de man die Susan verdenkt leest zijn "biechten" op als Jan-Willem. )
Inderdaad een leuk filmpje met goede gedachtes en (in mijn ogen) gedachtes waardoor WIDM zo'n leuk programma is.
Zoals die dame die op JW zit. Omdat de auto in de boot opdracht 2x kapot is gegaan en 2x JW in de buurt was, is dat een molactie van JW. Ik zit niet direct op Freek, ik hou Freek JW en Susan alledrie nog steeds goed in de gaten, maar juist omdat hij beide keren naast de chauffeur zit zou je de autopech eerder op zijn rekening mogen zetten.
Verder ben ik het met de biechten over Freek, Susan en JW eens en zijn dat verder op die ene na stuk voor stuk logische theorieën. Juist omdat ik in de antimol-tunnel van Sofie en Tygo zit (tegenovergestelde van mol tunnels dus, mensen die ik absoluut niet verdenk) kan ik me niet vinden in de hints richting Sofie en Tygo.
Ik denk ook eerlijk gezegd dat we bij deze met zekerheid mogen zeggen dat Tygo en Sofie niet in de finale komen, omdat mensen die vlak voor de finale dit filmpje nog eens willen raadplegen ook niet tot duidelijkheid komen. Zo is de serie in mijn ogen ook een beetje ge-edit. Verdachte dingen bij Freek, Susan en JW en de rest is bijna overduidelijk een kandidatenactie.