Milouska was ongeveer alleen maar 'Ik kan het niet', 'ik durf het niet' etc. Dat zijn nou niet hoogstaande mollestreken, vind ik persoonlijk... Het hoeft trouwens van mij echt niet perse een sociale mol te zijn ofzo. Als de mol maar wat leuke streken uithaalt, en dat is naar mijn idee bij Milouska niet het geval, vind ik...
There's the rub. Het punt is dat als je geen sociale Mol bent, en je jezelf dus in zekere zin buiten de groep plaatst (wat Milouska en in iets mindere mate Kim gedaan hebben), je opties ook beperkt zijn. Nu kan je daar een keer mee wegkomen - dat wil zeggen Milouska had het voordeel dat niemand voor haar deze tactiek koos want na haar werd er sws meteen rekening mee gehouden en viel iedereen voor de Nadja-nepmol.. En ook Kim werd jaren later al vanaf het begin ontdekt door een aantal.
Ze koos sws een tactiek waarbij ze maar weinig invloed uit kon oefenen op groepsbeslissingen en processen omdat ze koos erbuiten te staan. Ze molde best eea op nogal, nou ja, mijns inziens suffe wijze. Ik zal er niet weer op ingaan maar let's just say I'm still very unimpressed....
Ik ben het volledig met je eens, Milouska vond en vind ik absoluut geen goede Mol.Nog steeds niet.. Ik had haar al vanaf het begin door en wilde er niet aan tot ik het niet langer kon ontkennen...Ik weet dat velen er hier anders over denken maar ja.
[/OT Mole discussion]