Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Het valt me nu op dat verwijzingen naar de test in de tweets er dit jaar in overvloed zijn.Van de 18 tweets sinds aflevering 1 zijn er 7 tweets waarin naar de test wordt verwezen. Waarom zo vaak? Bij veel van die tweets lijkt het alsof de test er met de haren bijgesleept wordt:- Er is tijdens deze test maar één vraag waar het om draait. De laatste, vraag 20. Wie is de Mol? (Open deur.)- Wie kan na de test een volle topo laten zien? (..) ("Na de test" had hier prima weggelaten kunnen worden.)- Wat een prachtige omgeving voor een keiharde test. (..) (Mooi ja. Maar dat zijn de testlocaties vaker. En waarom is dit een keiharde test? Toch niet harder dan anders?)- Boeddha's, een geurige haven, de grote oversteek, snake, test. (..) En de andere drie keer begint een tweet pontificaal met de test:- De test: gewoonlijk verdien je bij goed resultaat een ticket naar de volgende aflevering. Nu is het welslagen er nog groter van.- Vorige week een onverwachte test, nu kwam-ie ook snel. (..)- Twee tests. Samen één. (..)"(De) test" kan ik nog niet aan een kandidaat koppelen. Zou er dit jaar soms weer een hint in of rondom de test zitten?
Van de laatste drie tweets gaan er weer twee over de test. Er moet daar gewoon een hint zitten. (Ik heb alleen al echt alles ondersteboven gekeerd wat met de test te maken heeft maar ben op niets uitgekomen. Daarbij op Freek én Susan lettend.)
De Mol @IkBenDeMol 13 mrt.Rente: periodieke (geldelijke) opbrengst van vaste goederen of belegde gelden. Vanavond: 20:30 uur, Ned. 1 #ellisisland #widm
Deze miste hier nog:Straks blijkt er weer zo'n duidelijke hint à la de beginletters vormen Patrick Stoof in te zitten en heeft niemand het opgemerkt.
Ik denk dat het gewoon random is. Als de kleuren overeenkomen met wat de kandidaten droegen tijdens de finale, dan staan deze ook niet in de goede volgorde.
Het zijn 3 puzzeltjes met elke keer dezelfde uitkomst: Sofie = Winnaar, Freek = Verliezer en Susan = mol.Een hint naar de uitslag dus.
Diepgaand? Dit soort simpele logica-puzzeltjes staan elke dag in de krant.
Diepgaand? Dit soort simpele logica-puzzeltjes staan elke dag in de krant. Het "lastige" is om er een logica-puzzeltje in te zien. Als je dat eenmaal weet is het makkelijk invullen.Per puzzel:We hebben Winnaar, Mol en Verliezer.We hebben Freek, Sofie en Susan.We zoeken wie-is-wat.De Regels:Freek is niet de molSusan is niet de winnaarSofie is niet de verliezerDe Puzzels:Puzzel 1. Winnaar, Freek, GroenPuzzel 2. Verliezer, Susan, RoodPuzzel 3. Mol, Sofie, Blauw.Iedere puzzel heeft dezelfde uitkomst.
Dit soort simpele logica-puzzeltjes staan elke dag in de krant.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
955 gasten en 7 vaste bezoekers