Ik ben ook heel bekend in de wereld van de D5. Maakt me geen bn-er. Nou is dat een flauw voorbeeld maar er zijn genoeg mensen op te noemen die daadwerkelijk een naam voor zichzelf hebben gemaakt in een nietmedia wereld, maar dat maakt ze geen bn-er.
Ik vind een bn-er iemand die het merendeel van nederland kent. Semi bn-er of CBN-er vind ik prima passen bij mensen die wel bij een deel van nederland bekend zijn maar lang niet bij iedereen.
nee..jou definitie is dat een BN'er bekend moet zijn bij jou. Anders kan je niet bepalen of het een bekende nederlander is. JW is bekende nederlander, Freek is bekende nederlander. Susan is bekende nederlander, Owen is bekende nederlander, Maurice is bekende nederlander, Aaf is een bekende nederlander. Jennifer is een bekende nederlander. Tygo is een bekende nederlander, Daphne is een bekende Nederlander, Sofie is een bekende nederlander. Owen is een bekende nederlander...maarja..als je interesses niet liggen in de gebieden waar deze mensen actief zijn, dan zul je vast wel eens ze gezien hebben of gehoord, maar er geen sikkepit van onthouden. Freek bijvoorbeeld, pas toen iemand zei Jozef, toen ineens oja, dat is waar, die op zoek naar jozef serie.
Trouwens..Joost2...ik heb nu Furioso Disko (Bran Flakes Mix) - Jean-Jacques Perrey & Dana Countryman op staan en jou avatar..geen ie aal. Jennifer en Freek die er op dansen.