Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Vandaag alweer 6 jaar!
Ondanks de pauze, de Olympische Spelen is ook best wel leuk.
Phythonmaniac:Yep, 1 keer. Januari 2010, vanwege de inzameling voor Haïti. Ik kan me die ene keer herinneren, wellicht waren er meer?
Als de Nederlanders er een beetje verstand van hebben, kunnen we wel een streep zetten door Sofie, Tygo en Tijd voor een Susan vs. Jan-Willem?
Weer een mooie lange promo op Nederland 1 net! Ik heb er nu al drie verschillende zien langskomen.
Ik zag 'm ook ja maar met alleen maar fragmenten uit afl 1 t/m 6.
Misschien leuk om wat polls van andere sites te bekijken. Jan-Willem overal ruim aan kop, Susan overal op twee.
Sja ik heb nog steeds de nieuwe niet gezien, dus die zie ik liever.
Welke foto is mooier op canvas? Deze of deze of deze van Frédérique?
"De Mol, was een ongelooflijk avontuur, jezelf onder te dompelen in een spel vol vertrouwen en wantrouwen, van intriges, van oude en nieuwe vriendschappen; het was één groot feest. Maar vooral, drie weken lang weer kind zijn, ongestraft mogen liegen, jezelf verdacht maken, voortdurend klooien, heerlijk. Hoewel heerlijk... De spanning van de executies was bijna onverdraaglijk. Klooien, liegen, verdenkingen en dan winnen. Te winnen van de anderen; de Mol te ontmaskeren, dat was geweldig. Hoewel ik op vierduizend meter hoogte, na het fietsen, voor mijzelf al gewonnen had, mezelf overwonnen had. Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven... Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met nieuwe en oude vrienden".
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
590 gasten en 1 vaste bezoeker