Ik kijk ook liever naar HD. Iedereen natuurlijk, maar het motiveert me meer om een afleveringen terug te kijken. Zo kijk ik alle ondertitelde versies van de widm-afleveringen terug, die zijn lekker scherp. Over het terugkijken van afleveringen gesproken, ik heb veel teruggekeken
Top-3:
1. 2011- goeie kandidaten, Anna Drijver, lekker veel opdrachten, goeie afwisseling van simpel bedachte opdrachten (jokerspel) tot ingewikkeld (mijnenveld). Maar vooral de sfeer zoals eerder door iemand hier vermeld: zon, regen, gezelligheid. Wat mij betreft snel weer een seizoen in Zuid Amerika! Mol was wel oké!
2. 2013- goede groep. Heeeel gevarieerd, ook qua uiterlijk en dat kleurt het seizoen heel erg. Goeie mol. Opdrachten ook erg mooi, en de sfeer is ook echt zo super goed!
3. 2014- leuke kandidaten.Sommige Opdrachten zijn gezakt qua bovenstaand. In ieder geval, er had meer in gezeten. Een bootje zoeken en in elkaar zetten, robinsonnen, op een markt zoeken.. Had beter gekund. Maar er zaten hele goeie dingen in: zwarte vrijstelling, in het atv-gebouw kleine opdrachten, Topitoruil...!
De sfeer was leuk. Maar kon beter t.o.v bovenstaand. Iets meer kleur
1. 2011: eindcijfer 9,5
2. 2013: eindcijfer 8,5
3. 2014: eindcijfer 7,5
Ik hoop op een knallend seizoen 15 in Z-A of Nieuw Zeeland <— ik dénk dat ze wel naar NZ gaan hoor