Hmmm. Krijg na het lezen van de diverse interviews toch wel sterk de indruk dat de Mol een vrouw is dit jaar. Zij komen iig molser over qua eerste indruk..
Freek is erg enthousiast over de start van de serie - twittert nu weer 'nog maar een paar dagen', en uit wat hij zegt lijkt me sws dat hij waarschijnlijk niet te vroeg afvalt. (Een eerste afvaller is meestal meer op de vlakte en iets minder enthousiast en hij klinkt vrij betrokken al zegt hij weinig concreets).
Sofie lijkt me ook niet een van de vroege afvallers, afgaande op hoe zij over haar ervaringen spreekt ('grootste avontuur op tv' is niet heel logisch mijns inziens als je maar twee of drie afleveringen erin zit, evenmin aangeven dat je 'intelligentie' je troef was..)
Van Jennifer hebben we weinig gehoord qua interviews en Daphne is ook vrij op de vlakte - dus wellicht is de laatste wel een van de vroegere afvallers. Ik hoop het niet, want ze lijkt me een erg leuke kandidate.
Aaf is mijns inziens helemaal geen moltype maar ja. Zij en Tygo lijken me het minst waarschijnlijk van allemaal - al hebben we Tygo's introductie nog niet gezien, alleen al het feit dat hij volgens eigen zeggen meteen verdacht gevonden werd is veelzeggend. En Maurice is vaag, geen idee.
Owen lijkt me nog steeds erg leuk als Mol maar acht ik op basis van wat hij zoal gezegd heeft en hoe verdacht hij misschien van meet af aan gevonden wordt minder waarschijnlijk.
Puur op basis van intro's en interviews zou ik zeggen één van de vrouwen, misschien Susan, zeer mogelijk een van de blondines.. Maar het zou toch wel leuk zijn als we een vrouwelijke Mol hebben, dat het dan niet wéér een blondine is voor de verandering.. Just saying..