shade..... op de app de gehele tijd JW als mol in gevuld en Sofie als winnares...Wat deed JW vorige week, 2250 euro binnen halen...een mol kiest niet de juist windmolen!
dussss... dannnn gaan we voor susan: ze komt beneden na de "helse"klim in de windmolen. Wel mooi hoe ze de groep overtuigd dat het zo eng was en bla bla. Zieltjes winnen: doet ze goed moet ik zeggen, er zijn er boel die er in trappen.
Ik vond susan tijdens de optocht ook al mollen. JW "toevallig" missen zodat hij 3 jokers kreeg en er geen geld werd verdient. Daar kwam susan ook al erg mollerig over. Ze weet wel bij wie ze in de groep moet zitten!
En ja dan de grote actie met de topito's: je kunt er idd heel veel variaties op los laten hie dat zit met die oranje topito en wat een kandidaat er mee zou doen evt en wat de mol er mee zou doen. Ik zeg, Susan als mol wil geen geld dus iedereen door. De kans op geld moet je zo klein mogelijk houden dus de mol moet die oranje krijgen zodat je er 100% zeker van kunt zijn dat er geen geld verdient word.
Ik kan niet anders dan Susan als mol aanwijzen. Dan word de finale Freek, Sofie & Susan.
Ja sofie als winnares kan nog steeds. Sofie zit op Susan en Susan zit op Sofie. Dan zullen die 2 wel bij elkaar blijven en naar de finale gaan. Zo word er meestal gemonteerd. En aangezien Freek erg veel verdacht word, no idea why, zal hij wel als nr 3 mee gaan en verliezen.