dat ze zichzelf heeft ingeprent dat ze derol van kandidaat moest spelen.
Dat heeft ze heel goed gedaan
Toch was het wel goed te zien op momenten. Ze verklaarde dit gisteren zelf doordfat ze op zoveel niveau's moest
nadenken, hoe het thuis zou overkomen, hoe ze als mol moest doen, en vooral de kandidaat moest zijn. Ik noemde dit in de eerste afleveringen verkrampt. En bij het Vrouwenbondje zag je ultiem hoe ze worstelde. Terwijl de andere 4 vrijuit delibereerden hield zijn afstand.
Zelf trapte ik dit jaar weer in de val van De Stille. Daar zie ik meestal de mol in. Naast Susan vond ik JW en Freek verkrampt overkomen. Bij de laatste 2 was dat gewoon het karakter. Bij Susan matcht de verkramptheid juist niet met haar personality. Achteraf had ze ook wat geluk met alles, zoals Freek die ook een envelop met geld pakte, en Freek die zonder haar te verdenken in de finale kwam. Ik kwam niet meer bij Susan terecht nadat ik MIJN grote mol 2 executies voordat hij ook een rood scherm kreeg moest laten gaan, omwille van vooral kandidatengedrag (conflict zoeken met Aaf, gehannes met zijn verloren envelop etc.).
Helemaal eens dat Susan haar acteertalent heel goed beheerst. Ik vind haar een TOPMOL en komt zeker in mijn top-5 voor aller tijden, misschien wel top-3. Vooral om het feit dat ze bij zovele kandidaten onverdacht bleef maar wel elke opdracht probeerde te saboteren. Super Susan
en feli aan de molloten die haar (soms vanaf het 1e uur
) verdachten