Alle opties liggen nog open. Ik heb afgelopen week al om de dag een andere mol gehad en dat zal komende week wel weer zo zijn. Tygo hou ik waarschijnlijk niet aan als mol, ik vind hem op dit moment niet het verdachts. Maar ik weet niet wie dan wel...
- Sofie stijgt in elk geval weer op mijn lijstje. Ze heeft gewoon iets mysterieus over zich.
- Daphne vind ik eigenlijk ook verdacht. Dat vond ik afgelopen week al, maar ik dacht dat ze er uit zou gaan vanwege de Roodshow hint.
- Jan-Willem is me té verdacht en wordt ook veel verdacht... ik hoop eigenlijk dat hij nep-mol is, maar hij zou niet de eerste 'obvious' mol zijn.
- Freek blijft een beetje op de achtergrond. Heeft misschien wat moeite om als mol zijn plek in de groep te vinden. Hij pakt wel twee keer geld in het verlaten gebouw.
- Tygo is me toch net iets te enthousiast en pakt ook twee keer geld.
- Jennifer had in de eerste aflevering al geld gevonden en vandaag ook weer.
- Aaf kan ik niet echt betrappen op verdachte acties. Ik krijg niet het mol gevoel bij haar.
- Bij Susan heb ik soms juist een gevoel, zonder onderbouwing dat ze de mol kan zijn. Daar tegenover staat dat ik er juist af en toe heel kandidaat vind.
Als ik dit lijstje volg, zou ik dus moeten kiezen tussen Jan-Willem, Sofie en Daphne (al durf ik Susan, Tygo en Freek ook nog niet af te schrijven). Dan kies ik op dit moment voor Daphne, omdat ik haar de leukste mol zou vinden uit dat rijtje.
(De echte mol dit jaar zijn tot nu toe de programmamakers. In aflevering 1 een bijna onmogelijke opdracht met de lichtjes, omdat twee teams vlak naast elkaar staan. Vandaag een opdracht in het theater, waarbij beide team een andere uitleg krijgen van wie ze moeten kiezen. )