Poeh, wat is het weer lastig!
Aaf, Daphne, Freek, Jan-Willem of Tygo.
(Gevolgd door Sofie en op de laatste plaats van mijn verdachtenlijstje Jennifer en Susan.)
Ik blijf nog even bij Tygo omdat ik het onterecht vind hoe gemakkelijk hij weggestreept wordt door velen.
Tygo heeft na aflevering 2 voldoende mogelijke molacties op zijn naam staan, is bij de opdrachten zeer betrokken en daardoor invloedrijk, en bij zijn positieve acties zijn kanttekeningen te plaatsen. Owen
lijkt er op Tygo te zijn uitgegaan, maar dit kan ook een prachtig rookgordijn zijn. Daarnaast zie ik Tygo dingetjes doen die ik typisch Mols vind zoals uitgebreid de winst vieren (tv-station) en anderen in het bijzijn van medekandidaten verdacht maken (Sofie en haar portogebruik).
Ook zijn er genoeg redenen om Tygo juist niet als Mol te zien. Zijn actie om een envelop te pikken lijkt me onnodig (al zou je kunnen zeggen: molactie omdat je als Mol geld naar iemand kan sturen die niet op het goede spoor zit), veel kandidaten noemen Tygo als Mol in aflevering 1, in de terugblik naar aflevering 1 in aflevering 2 zit een stukje biecht waarin Freek een mogelijke molactie van Tygo als zodanig benoemt, en veel kijkers ("niet-molloten") verdenken hem (maar dit gold ook voor Kees).
Edit: LOL, ik ben nu de enige die op Tygo gestemd heeft. Dat had ik nou ook weer niet verwacht...