Ik streep altijd op dezelfde wijze. Wanneer ik - in de juiste context - duidelijke en overtuigende spiertrekkingen en reflexen in het gezicht (de indicatoren) waarneem die duiden op een emotie die hoort bij een kandidaat. Surprise, angst, boosheid zijn de best bruikbare emoties. Type persoon maakt daarbij niet uit.
Ik heb het even nagekeken, maar ik had bij Paulien vorig jaar na afl. 2 ook pas één redelijk sterke waarneming gedaan. Zij ging vooral 'los' vanaf afl. 4. (camerapositie helpt ook niet altijd mee) Afwachten en de nieuwe afleveringen bestuderen...
Ik zou (als jij dat goed vindt natuurlijk) graag een overzichtje zien van jouw bevindingen tot nu toe. Heb er her en der wel een paar gelezen, maar ik ben het overzicht volledig bijster..
Kan me voorstellen dat je dat niet op het forum wilt delen (al was het maar om anderen die op een andere manier speuren niet in de weg te zitten). Zou je me dan een privé-bericht willen sturen?
Nogmaals: als jij je bevindingen niet wil delen is dat ook prima natuurlijk, maar ik kan het altijd vragen toch? Nooit geschoten is altijd mis