Ze staat wel laag in deze poll maar ik verdenk nog steeds Sofie. Vind het weer veel te toevallig dat zij voor een tweede keer die zwarte vrijstelling in het spel brengt. Alsof die er weer absoluut in moest zitten! En net daarvoor heeft ze een vrijstelling in handen, waarna ze toch maar handig voor Freek kiest om te ruilen voor een envelop met geld. Verder komt ze ook heel manipulatief over op mij en zo stelde ze zichzelf ook voor in het begin, dus ze blijft in principe wel trouw aan haar eigen tactiek. Oppassen voor deze black widow, in dit geval wel een blonde.
En ja misschien toch maar eens Freek en Susan gaan overwegen. Samen met Sofie hadden ze alledrie geld in handen. Wat toch uiteindelijk de bedoeling zou moeten zijn van de Mol. Uiterst verdacht weer. En wat deed Jennifer weer raar. Maar denk dat die titel 'Jennifer' een dwaalspoor is. Of het moet zijn dat Sofie vaak in een groepje zit met Jennifer haha.
Tygo acht ik steeds onwaarschijnlijker, Jennifer doet af en toe nog wel raar en Aaf die is en blijft voor mij onopvallend. Dat zou een reden kunnen zijn om haar te gaan verdenken maar ik trap er om de een of andere reden niet in. De optie Jan-Willem geloofde ik al eerder niet meer in.
Dus tot nu toe lijk ik Sofie, Susan en Freek het meest te verdenken.