Bij mij blijft maar door het hoofd spelen dat Tygo, tijdens het ontbijt bij afl 6, tegen Sofie o.a. zingt "jij zou zomaar deze serie kunnen winnen", waarop ze begint te lachen en elkaar een blik van verstandhouding lijken te geven. Althans, zij aan Tygo.
De verdachten van Sofie zijn Tygo, Susan en Aaf. Lijkt me stug dat Tygo op die manier aan haar de bevestiging zou geven dat hij de mol is, dus hij is de mol niet. Aaf vloog er natuurlijk uit. Blijft Susan over en dat zou dan inhouden dat Tygo ook Susan als mol heeft. Dat klopt, naast dat hij ook de naam van Sofie noemde. Maar hij verdenkt haar minder, anders zou hij niet zeggen dat zij "deze serie zou kunnen winnen".
Aaf zat op Tygo, Susan en JW, maar ik denk dat ze er op JW uit gegaan is. Dat houdt dus in dat JW ook de mol niet is.
Blijven over Susan en Freek.
De laatste aflevering noemde Freek de namen van Sofie en Susan.
Susan noemde de namen van Sofie, Tygo en schreef de naam van Freek op de envelop (dus ondanks haar tegenstrijdigheid heb ik hem wel opgeschreven als haar verdachte).
Wie de mol is vind ik een lastige, omdat ik zelf nog erg heen en weer geslingerd word tussen Freek en Susan.
Na de 4x4 opdracht staat Freek echter toch (nog steeds) op nr. 1 bij mij, op de hielen gevolgd door Susan.