Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 122
Hints zijn niet te vertrouwen. Zolang je geen zekerheid over een hint kunt verkrijgen, is hij in mijn ogen niets waard.
Maar het gebrek aan dergelijke hints richting Freek vind ik wel waarde hebben. Naast "San Kee/Na Kees" en een enkele afleveringstitel heb ik weinig eenvoudige hints gezien richting hem.
Hints zijn wat mij betreft ook over het algemeen vooral een trigger om eens goed op een kandidaat te gaan letten. Uitzondering daargelaten, zoals bijvoorbeeld de handgebaren hint van Inge en de priesterhint.
Dat ben ik met je eens. Toch weet je het nooit met de hints, ook qua hoeveelheid. In serie 12 had je eigenlijk alleen maar "jungens" en "I AM". Na alle ophef over de priesterhint is dit jaar wellicht weer voor weinig hints gekozen.
De handgebaren en priesterhint waren voor mij juist triggers te gaan letten op Inge en Kees, zodat ik mijn twijfel (Inge of Nadja + Kees of Carolien) niet langer had en goed kon kijken naar de mogelijke mollenstreken en beste molpositie voor die ene kandidaat. Het is heel anders kijken naar WIDM en veel fijner ook wat mij betreft als je je al vrij snel met enige zekerheid dankzij zo'n hint kan focussen op 1 kandidaat ipv pas net voor de finale de knoop te moeten doorhakken
Gevoelsmol: SuusVerstandsmol: FreekWensmol: Tygoikhoopdatjehetnietbentmol: Sofie
Ik ben eigenlijk nog nooit zo zeker geweest van Freek als mol dan op dit moment.Geen zorgen, als hij het niet is verwijder ik dit bericht meteen weer
Snap die hele hype niet omtrent Freek als Mol.
Dan zet ik het alvast in een quote zodat het voor eeuwig zichtbaar blijft
Ik claim de tunnel van Sofie... Ja, ik twijfelde de hele tijd tussen Susan en Freek, maar na de uitslag van Art kan ik niets anders concluderen dat Sofie de mol moet zijn...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
888 gasten en 7 vaste bezoekers