Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 185912 keer)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #780 Gepost op: 19-03-2014, 17:55:54 »
::art::% kans op een andere mol ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Traveljunkie

• Forumlid
« Reactie #781 Gepost op: 19-03-2014, 23:08:19 »
Okay, mijn gehoor is niet je van het, maar zegt Art nu "Freek, jij bent niet de mol" of "Freek, jij wint niet de mol"?

Offline Moljet

• Forumlid
« Reactie #782 Gepost op: 19-03-2014, 23:10:07 »
Okay, mijn gehoor is niet je van het, maar zegt Art nu "Freek, jij bent niet de mol" of "Freek, jij wint niet de mol"?
Dat hebben al meerderen gedacht te horen, maar lijkt toch op wishful thinking  ;)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #783 Gepost op: 19-03-2014, 23:29:45 »

Als Art gezegd zou hebben: Freek, jij wint niet de mol. Dan zouden we nu al uitsluitsel hebben toch en dat zouden ze nooit doen. Want dan is Sofie dus de winnaar want Suus was ook al niet de winnaar. Dan is Suus dus de mol..

(denk dat dit sowieso het scenario zal zijn, ongeacht)

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #784 Gepost op: 20-03-2014, 00:01:20 »
Als Art gezegd zou hebben: Freek, jij wint niet de mol. Dan zouden we nu al uitsluitsel hebben toch en dat zouden ze nooit doen. Want dan is Sofie dus de winnaar want Suus was ook al niet de winnaar. Dan is Suus dus de mol..

(denk dat dit sowieso het scenario zal zijn, ongeacht)

Of Freek de mol, Susan de verliezer en Sofie de winnaar?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #785 Gepost op: 20-03-2014, 00:05:42 »
Of Freek de mol, Susan de verliezer en Sofie de winnaar?

Tja dat kan ook nog in dat scenario natuurlijk. Dat geen van de kandidaten op de goede mol zit.. Ik heb hem gewoon al afgestreept omdat ik duidelijk hoorde dat Art zei: Freek jij bent niet de mol.

edit: ben daarnaast ook van mening dat je het programma niet moet kunnen winnen als je de mol niet ontmaskerd hebt. Geen winnaar dan liever
« Laatst bewerkt op: 20-03-2014, 00:12:32 door FS »

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #786 Gepost op: 20-03-2014, 00:44:14 »
Lijkt mij ook geweldig! (en dat zeg ik niet omdat ik op Freek zit)
Ik ben echt heel benieuwd hoe ze zoiets dan zouden monteren enz. Maar wie weet... gebeurt het morgen al (of vanavond eigenlijk ;) )

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #787 Gepost op: 20-03-2014, 00:57:30 »
Als geen van de kandidaten op de goede mol zit, dan is er nog altijd de gene met de meeste goede vragen..tenslotte zijn er ook vage vragen bij als, zat de mol in dat groepje of in dat groepje..waarbij kans is dat je iemand selecteerd die toevallig in het zelfde groepje zat als de mol. en anders hebben we de test-tijd nog.

maar persoonlijk denk ik van niet...de mol gaat namelijk wel in de laatste ronde zodanig stemmen dat zoveel mogelijk scenario's nog open staan. Al is de sleutel icm de verdenkingen toch de woorden van art (wie de mol, winnaar en verliezer niet zijn). kijk anders maar op mijn reactie in het topic over Susan.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #788 Gepost op: 20-03-2014, 01:07:32 »
Als geen van de kandidaten op de goede mol zit, dan is er nog altijd de gene met de meeste goede vragen..tenslotte zijn er ook vage vragen bij als, zat de mol in dat groepje of in dat groepje..waarbij kans is dat je iemand selecteerd die toevallig in het zelfde groepje zat als de mol.

Dat is precies mijn punt. Er zou geen winnaar mogen zijn als diegene de mol niet ontmaskerd heeft. Toevallig wat meer vragen goed hebben vind ik geen reden om te winnen. Wel om door te gaan bij een executie. Maar uiteindelijk moet je de mol ontmaskeren. Doe je dat niet, win je ook niet.

Mijn mening hoor. Hoe ze dat echt zouden oplossen is een mooie vraag voor de crew

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #789 Gepost op: 20-03-2014, 08:18:11 »
Sophie is de mol.

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #790 Gepost op: 20-03-2014, 08:32:40 »
Ja inderdaad. Dan moet de mol de pot winnen. Hoop dat het een keer gebeurt!
Dan krijg je een mol die niks saboteert om niet ontdekt te worden en zo veel mogelijk geld te winnen.  ::ohno::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Jannes

• Forumlid
  • Leven en laten leven
« Reactie #791 Gepost op: 20-03-2014, 12:29:07 »
FREEEEK! Nee dat kan niet meer, Susan dan. Of toch Freek? Nee dat kan echt niet meer! Maar..
Ik heb grote behoefte aan een tunnel voor besluiteloze molloten! 

Edit: ik heb nog niet eens gestemd!   
« Laatst bewerkt op: 20-03-2014, 12:31:24 door Jannes »
Dat dan weer wel

Offline Mik1986

• Forumlid
« Reactie #792 Gepost op: 20-03-2014, 12:30:44 »
Kies Sofie! ::tandpastasmiley::

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #793 Gepost op: 20-03-2014, 12:33:45 »
Sinds vorige week donderdag probeer ik als Freeker een keuze te maken tussen Susan en Sofie. Ik denk dat ik om het uur weer gewisseld ben. Ik kom er niet uit. Laat dus maar. Freek is de mol en vanavond stort m'n tunnel in en wacht ik 10 maanden op een nieuwe kans ;D

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #794 Gepost op: 20-03-2014, 14:36:43 »
Wow je hebt het al het hele seizoen consequent over Sophie. En er doet niet eens een Sophie mee dit jaar. WIe bedoel je nou toch steeds? :P

::rofl:: En er doet trouwens ook geen SuZan mee. haha

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #795 Gepost op: 20-03-2014, 14:43:13 »
Sinds vorige week donderdag probeer ik als Freeker een keuze te maken tussen Susan en Sofie. Ik denk dat ik om het uur weer gewisseld ben. Ik kom er niet uit. Laat dus maar. Freek is de mol en vanavond stort m'n tunnel in en wacht ik 10 maanden op een nieuwe kans ;D

Ik baal ook dat Freek niet de mol is en omdat ik fan ben van Freek hoop ik dat hij gaat winnen. Ik vind Sofie en Suzan allebei een slechte mol. Vooral de vrijstelling zit me niet lekker. Ik mis kees die was een goeie mol.

Offline Moljet

• Forumlid
« Reactie #796 Gepost op: 20-03-2014, 15:30:32 »
Nou, ik zet het ook maar definitief neer...
Freek is de mol... o nee dat kan niet meer... Al zou ik het zoooo super vinden.  ;D
Maar vooruit dan, dan maar Susan

Offline m0l

• Forumlid
« Reactie #797 Gepost op: 20-03-2014, 17:46:22 »
Sophie is de mol.
Wie? Wie is Sophie?
::rofl:: En er doet trouwens ook geen SuZan mee. haha
Klopt!

Offline Tomahawk9

• Forumlid
« Reactie #798 Gepost op: 20-03-2014, 17:54:11 »
Kijk WIDM jr!

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #799 Gepost op: 20-03-2014, 19:51:35 »
Susan, ik had haar eerder moeten verdenken, maar kiezen tussen Jan-Willem, Freek en Susan was te moeilijk en dus ging ik voor de eer van Freek ::regenboog::

Als het Sofie is, laat ik mij graag verbazen ::oink::
...óf niet!