Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik begrijp niet hoe jullie van het scherm iets af kunnen lezen maar bedoelen jullie zo ingezoomd? Ik kan proberen of ik het scherper krijg.. Lijkt me trouwens duidelijk dat het geen bewerkt rood scherm is .Edit : Ik snap denk ik wat jullie bedoelen met dat witte balkje nu haha ik ga proberen dat uit te zoeken... Edit 2: Ik kan er niks beters van maken dan dit eerst maar even naar de HD aflevering op zoek
kunnen we nu ook niet...het is geblurred. en het gaat om het scherm enkele momenten daarvoor...voor het rood is zie je nog het witte tekstvakje. dat is geblurred...naar mijn mening kun je nog wel zien dat het hele vakje was gevuld met tekst, maar goed.
Mocht ik na aflevering 3 zeker weten dat het niet klopt zal ik het direct laten weten.
Ik kan er niks beters van maken dan dit eerst maar even naar de HD aflevering op zoek
Edoch:
Edit 2: Ik kan er niks beters van maken dan dit eerst maar even naar de HD aflevering op zoek
De HD versie vind je in dit topic
Je bedoelt de hele aflevering? Die kan ik zelf met mijn 1kb draadje helaas niet downloaden, vandaar zou het mooi zijn als Molstrikje hem kan plaatsen. Zijn foto hierboven is op zich wat we toen ook hadden maar deze is van lage kwaliteit en je ziet de balk niet op foto 1 maar alleen rood, dus het gaat om het scherm ervoor, en dan het hele scherm (en niet Art en alles er nog op).
Ik vraag me af of er in één van de WIDM-seizoenen ooit al de mol is uitgelekt? (of info over wie er afviel) volgens mij niet ofwel?
Hoe zijn ze dan daar achter gekomen/is dat uitgelekt? Ik weet niet, aan de ene kant wil ik het weten, aan de andere kant is het dan niet meer spannend. Maar bedenk wel: er werken aan zo'n programma soms 50-mensen ofzo mee.. er hoeft maar één iemand z'n mond voorbij te praten! Toch blijf ik dan verbaasd dat het niet naar buiten komt, want meestal zit er altijd wel iemand bij die z'n mond voorbij praat.
De mol niet nee, er is wel een seizoen geweest dat een stagiaire bij de AVRO een foto iets te vroeg geplaatst had. Waardoor de afvaller al bekend was. (jaar of 4 terug?)
Het was een hele trailer, toen wisten we dat Miryanna zou afvallen.
Bij de reeks in Canada wist (volgens mij) RTL Boulevard te melden dat we, volgens wel ingelichte kringen, de blonde studente in de gaten moesten houden. Misschien "an educated guess".
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
921 gasten en 6 vaste bezoekers