Tja ieder moet zijn eigen afweging maar maken hoor! Het blijkt wel dat er door dergelijke berichten grote verwarring ontstaat en dat vind ik nu juist zo jammer!
Ook voor de diverse pools en de app.
Jaap van Zessen meldde over JW dat hij na de opnameperiode, kort nadat hij weer aan het werk was gegaan een tweet verwijderd had. Deze tweet gaat over het feit dat het lastig wennen was na vier weken afwezigheid o.i.d. Het verwijderen van die tweet wordt verdacht genoemd . Daar wordt de conclusie aan verbonden dat hij de finale gehaald heeft en misschien zelfs wel de mol is. Voer voor de JW verdenkers dus.
JW heeft verteld dat hij ouderschapsverlof heeft opgenomen omdat enkele maanden daarvoor een derde kindje was geboren in zijn gezin. Ik vind het helemaal niet raar dat hij vier weken afwezig is geweest en dat het dan weer wennen is. Alle kandidaten nemen overigens vrij tijdens de opnameperiode, niemand gaat meteen weer aan het werk of zo....
Op het 2013 board hebben we al gespeculeerd i.v.m. de info over de reisblog Tygo(dit was voor mij oud nieuws dus)
Via sofie's twitter account zijn ook op 18 mei 20 mei etc .tweets verstuurd of antwoorden gegeven op binnenkomende tweets. Ze heeft ook eerder dan nu op de filipijnen getwitterd. Via HootSuit kun je je Social media laten beheren.
Nee hoor ik spot niet op Schiphol, alhoewel, op 2 juni 2013 ben ik vanaf Schiphol vertrokken naar Californie, ik had zomaar een kandidaat kunnen spotten
Van een medeforummer, die soms iets meer inside informatie heeft weten we dat de finalisten op 5 juni teruggekeerd zijn. Deze info komt van een crewlid.Toen Maurice afviel meldde ze dat ze Maurice had gezien als een mogelijke finalist omdat hij een uur na terugkomst op Schiphol een foto op zijn facebook had geplaatst. Dus ik heb even Facebook van Maurice gecheckt om dat tijdstip te achterhalen.
O ja, die opmerking was er over JW gepost. Ik weet het weer. Hechtte ik zelf niet heel veel waarde aan, maar goed. Wat betreft Maurice zat hij goed, en wat betreft Sofie en Tygo kan hij wat mij betreft ook goed zitten. Bij Aaf twijfelde ik sowieso al vanaf het begin en ik denk dat hij er oook naast gaat zitten.
Ben zelf niet heel erg thuis met het twitteren, heb dus ook totaal niet gekeken naar wat voor tweets Sofie heeft gepost. Er werd gesproken over standaardtweets, van te voren geprogrammeerd. Maar als ik jou begrijp, zijn er ook nu (qua afleveringen in WIDM) al tweets van Sofie geweest die zeker niet al ingepladn waren? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Verder kan ik me best in je post vinden. Alleen je tweede zin vind ik een beetje krom. Iedereen probeert de mol te vinden op zijn manier. Als iemand ideeën heeft, mag hij het best posten. Of had de C is the Mole hint vorig jaar ook niet bekend gemaakt mogen worden ofzo? Want dat verpestte ook alles en had invloed op de polls etc.