You sure? Wat ik van dat blog meegekregen heb is dat ze een aantal kandidaten en de volledige crew hebben gezien. Dat Tygo afvalt is volgens mij een wilde gok. Is Tygo echt alleen gespot, los van de rest van de groep? Dat zou er inmiddels ook op neer komen dat er vier finalisten over blijven. Ik blijf vasthouden aan Tygo als finalist.
Ik had het idee dat ze wel de crew gezien hebben, maar verder eigenlijk alleen Art en Tygo en dat het moment op afscheid nemen leek. Tygo zou misschien wel een koffer beet gehad hebben of iets in die richting. Er werd echt gesproken over dat Tygo volgens hun op dat moment afviel...
Er komt nog een verrassende wending, dus geen idee hoe ze het gaan doen. Toch vier finalisten? Of misschien toch ergens een tweede afvaller? Ik zou het niet weten. Ik heb zo het idee dat de twist origineel gaat zijn (want dat wordt beweerd), we kunnen dus wel gaan vissen, maar ik denk niet dat we er nu al achter gaan komen...
Zelf heb ik het idee dat de drie namen op de enveloppen al naar de finalisten wijzen, en ook daar moet Tygo dus afvallen. Ik baseer het afvallen van Tygo dus niet alleen op de backpackers hint. Sowieso lijkt Tygo ondertussen een beetje ongeïnteresseerd erbij lopen, waardoor ik hem de test niet echt geconcentreerd zie maken en dus onbewust meer fouten zou maken. Maar goed. Daar kan ik best mee fout zitten hoor.
Het ging er meer om dat ze de executie van Tygo tot in de finale uit gaan stellen volgens jou. Dat kan ik gewoon niet geloven. Zeker omdat ze natuurlijk niet meteen wisten dat ze gespot waren en dat het op internet kwam. De blog stamt uit 24 juni ofzo. Vele weken later. Als ze echt een executie naar de finale over willen hevelen, moeten ze dat wel met een goed verhaal doen. Even zo er tussen monteren, zit er naar mijn idee niet in. En drie weken later opnieuw de crew en finalisten enzo over laten vliegen voor wat extra shots ook niet. Dat verhaal rammelt wat mij betreft aan alle kanten. Dat ik met mijn namen fout zit en dat Tygo dus wel in de finale zit, wil ik nog best aannemen. Maar jouw theorie over het expres uitstellen van de volgende executie naar de finale, zodat Tygo dan pas afvalt ofzo (ik begrijp hem nog steeds niet helemaal), lijkt me echt complete bullshit...