Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Is het dan juist om te stellen dat Freek sowieso de finale haalt?
Buzzcapture ga ik qua Sofie dan maar op "Sofie was ongelukkig, kon niet slapen, dus ging twitteren op een vreemd moment". Qua Tygo zal het nu zijn beurt zijn, alles klopt nu voor zijn exit.
Hebben die na al die fouten nog wat gepubliceerd trouwens? Heb al paar weken niets meer van ze gehoord.
Tijdens de executie liep er een backpacker door het beeld. Even nadat Tygo zijn groene scherm kreeg. Zou dat een van de beruchte backpackers van de mogelijke spoiler zijn geweest?Misschien hebben ze even later van een afstandje Tygo en JW wel door elkaar gehaald?
Na wie is de mol nu ook wie is de backpacker
Dit valt heel makkelijk te verifiëren jongens: kan iemand me dat web-adres van die backpackers geven? Dan vergelijk ik diegene op de foto met andere foto's van hun op hun profiel, kun je zien of het dezelfde persoon is, ze waren met een man en vrouw. Dus als ze niet op die vrouw lijkt is het haar niet.Ik denk trouwens niet dat ze Tygo door elkaar halen met JW, Tygo is vrij bekend, en nogal een opvallend excentriek figuur, die mis je niet. EDIT: heb het al jongens, dit is duidelijk NIET de vrouw op die foto, die meid heeft blonde haren.
Ja maar als hij afvalt voor de finale zit er misschien 1 á 2 dagen tussen, dus zal zowiezo tegen die einddatum aanzitten.Ik denk zelf wel dat hij volgende aflevering afvalt (of finale met 4 en hij daarin nog afvalt) maar dit is meer puur gebaseerd op het feit Freek door is en zowel Sofie als Tygo op Susan zitten, dus het komt erop aan wie óf één vraag meer fout heeft, of wie de test sneller maakt. En aangezien we al eerder zagen dat Sofie kosten wat het kost de test snel maakte denk ik dat zij hem iets sneller maakt en dan Tygo afvalt. Helaas, had het liever anders gewild, Tygo moest winnen!
Hallo allemaal,Normaal ben ik slechts bezoeker op dit forum, alleen las ik vandaag iets waardoor ik me graag wilde aanmelden om hem te delen - een mooie hint die weer duidt op een andere evt finale samenstelling:https://mobile.twitter.com/anoniem_24971/status/440613982865350656Zou kunnen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
691 gasten en 6 vaste bezoekers