Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 139423 keer)

Offline Supernova

• Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #360 Gepost op: 11-03-2014, 21:08:56 »
Nee, nee, Theoreticus, we gaan Freek niet een slechte mol noemen!!

Als Freek de mol is, is hij briljant!
Sorry, Jos maar kun je ajb ophouden met dit drammerige gedoe?  :-\\

Overal post je min of meer hetzelfde van dezelfde quasi lollige, maar eigenlijk agressieve strekking.. Nu weten we het wel..  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #361 Gepost op: 11-03-2014, 21:21:15 »
Helemaal eens met supernova en overigens ook met Theoreticus. Hij noemt Freek helemaal geen slechte mol maar zegt dat hij wat meer risico had kunnen nemen als mol. Mee eens  ::ok::

Vind overigens wel dat hij zijn emoties goed kan spelen mocht hij de mol wel zijn. Dat dan weer wel.

Edit: Dit heeft overigens echt helemaal niets met dit topic te maken
« Laatst bewerkt op: 11-03-2014, 21:24:51 door FS »

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #362 Gepost op: 11-03-2014, 21:27:11 »
Mocht Freek inderdaad de mol zijn dan ben ik benieuwd hoe hij het gedaan zou hebben zonder een Tygo die hem dingen influistert bij de laatste opdracht.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #363 Gepost op: 12-03-2014, 00:25:03 »
Waar ik toch wel benieuwd naar ben: in de het volgende week-stukje zag je dat ze met z'n vieren naar ellis island gingen. Dus hoe kan de backpacker-hint nu dan nog kloppen, aangezien de backpackers in El Nido waren?

Er komt sowieso nog een wel een test in de finale met afvaller, want Freek moet een keer zijn vrijstelling in kunnen zetten...

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
« Reactie #364 Gepost op: 12-03-2014, 08:15:10 »
Er komt sowieso nog een wel een test in de finale met afvaller, want Freek moet een keer zijn vrijstelling in kunnen zetten...

Ja, maar dat is dan niet op El Nido maar op Ellis Island  ;)
I will follow my inner gold

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 12-03-2014, 16:50:16 »
Ja, maar dat is dan niet op El Nido maar op Ellis Island  ;)

Heette die omgeving niet ook gewoon El Nido?

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
« Reactie #366 Gepost op: 12-03-2014, 17:01:16 »
Heette die omgeving niet ook gewoon El Nido?

Geen idee, zou best kunnen hoor  :)
I will follow my inner gold

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #367 Gepost op: 12-03-2014, 19:01:06 »
Ik vraag mij af of de afvaller morgen alleen naar huis moet vliegen, of dat ze gezamenlijk terug vliegen. Maar, in elk geval lijkt de kans mij groot dat ze via een vliegveldje op El Nido terug moeten.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 12-03-2014, 20:52:59 »
Zou me niets verbazen als er op dag 17 een executie is en diegene dan alleen naar huis moet. En daarna op dag 18 de finale-executie.

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 12-03-2014, 21:28:37 »
Ik ga er gewoon vanuit dat de bp'ers iets verkeerd beoordeeld hebben

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #370 Gepost op: 12-03-2014, 23:23:25 »
Ik denk zelfs dat ze die afvaller gewoon zelf verzonnen hebben, maar vanwege de pool komt het me nu best wel uit er toch in te geloven. :P

Offline Traveljunkie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #371 Gepost op: 12-03-2014, 23:50:05 »
Ik vraag mij af of de afvaller morgen alleen naar huis moet vliegen, of dat ze gezamenlijk terug vliegen. Maar, in elk geval lijkt de kans mij groot dat ze via een vliegveldje op El Nido terug moeten.
Heel het Bacuit Archipelago (al die fabelachtige eilanden die je voorbij ziet komen) wordt in principe bediend door het vliegveldje van het dorpje El Nido, vanwaar er dagelijkse vluchten zijn naar Manila (ik neem aan dat de verliezer daar een dagje blijft wachten). Het vliegveldje van El Nido is echter niet het belangrijkste vliegveld op Palawan (het 'hoofdeiland' waar El Nido op ligt); dat is het vliegveld van de hoofdstad Puerto Princesa, maar dat is wel een uurtje of 7 bussen...

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #372 Gepost op: 12-03-2014, 23:55:46 »
Daarbij heeft Tygo nog wel een foto getwittert op 6 juni dat hij aan de andere kant van de wereld zat met een foto van de zee.
Ik weet dat we ergens hebben gezocht wanneer de opnames zijn geweest. Weet iemand nog in welk topic dat was?

Citaat
Was even aan de andere kant van de wereld... Moest ff... pic.twitter.com/BrC3SbqDic
En geen vaarbewijs maar wel foto's op zijn account staan dat hij vaart in een boot :O uhmmmm hahaha

Edit: laat maar, heb al gevonden waar dat stond. Gewoon in dit topic natuurlijk. Blondt he :D maar einde opnames zou 31 mei zijn dus hij is daar nog een aantal dagen gebleven dan waarschijnlijk
« Laatst bewerkt op: 13-03-2014, 00:17:12 door Syllie10 »

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #373 Gepost op: 13-03-2014, 10:32:31 »
Het kan ook zo zijn dat die backpackers alleen Tygo (her)kenden en Freek, Susan en Sofie niet ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 13-03-2014, 11:17:50 »
Hij kan die foto natuurlijk ook gewoon een paar dagen later plaatsen, dus dat zegt niet zoveel.

Offline Grunn

• Forumlid
« Reactie #375 Gepost op: 13-03-2014, 12:36:55 »
Dit lijkt wel hetzelfde strand, maar deze foto heeft hij al veel eerder gepost (zomer 2012) pic.twitter.com/Rb2W1Zww
Als dat zo is, dan heeft hij gewoon voor de lol een foto gepost om de moloten op het verkeerde been te zetten   >:D

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #376 Gepost op: 13-03-2014, 14:51:23 »
Ik denk dat ik toch maar voor Tygo als afvaller blijf, hoewel ik stiekem hoop dat ie de finale wel haalt. Maar ik denk gewoon van niet :P

Offline martijnolev

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 13-03-2014, 14:57:45 »
Het kan ook zo zijn dat die backpackers alleen Tygo (her)kenden en Freek, Susan en Sofie niet ;)

Dat Freek, Susan en Sofie volgens hun leden van de crew waren  :P

Van mij mag Tygo ook erin blijven, maar ik zie het niet gebeuren

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #378 Gepost op: 13-03-2014, 15:00:28 »
Citaat
Er zijn weer eens voorbarig foto's in het CMS van de AVRO site geupload.
Hoe kom jij in de cms van die site :O  ::rofl::

Tja, ik heb mijn pool zo veranderd dat Tygo de mol is omdat ik de rest niet als mol zie (of althans niet zoals ik graag een mol wil zien). Tygo is bij alle acties bezig, is dingen aan het regelen, stuurt op verkeerde opties aan en ik vind zijn manier van spelen briljant. Maar goed, nog een paar uur en we weten in ieder geval waar het schip strand (tot zover er dan bekendmakingen zijn)

Dus om die foto dan maar te verklaren is dat Tygo er achter komt dat niemand hem verdacht genoeg vond om geld naar hem toe te sturen  ::rofl::

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #379 Gepost op: 13-03-2014, 15:04:59 »
(Deze foto stond op de server op de plek waar normaliter de foto staat die boven het kopje "Dagboek Afvaller" staat)

Erg dom van de productie als dit inderdaad de afvaller(s)-foto is voor vanavond. Verder vind ik het toch vooral een foto van Tygo, als Sofie ook afvalt hadden ze toch wel een foto kunnen vinden waar zij ook rechtopstaand op staat?
Spelletje ?! - It's a way of life !