Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 139443 keer)

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #380 Gepost op: 13-03-2014, 15:07:55 »
En trouwens, de foto van de afvaller in de andere afleveringen is steeds genomen tijdens de executie. En die komt ook neem ik aan in deze aflevering

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #381 Gepost op: 13-03-2014, 15:16:56 »
Dat vroeg ik me ook al af, Syllie10 :-) Anyway, op het volgende plaatje (figuurnummer +1  ;)) ontbreekt Tygo, lijkt me (beetje raar als hij net niet in beeld wordt gebracht en daar wel rondzwemt):

Nee joh, Tygo is onder(water)gedoken (als een mol), gewoon type kruising mol en waterrat :P Nee even serieus, wat stom zeg dat ze dat weer zo erin hebben gezet..

Offline vlees

• Forumlid
« Reactie #382 Gepost op: 13-03-2014, 15:25:53 »
En trouwens, de foto van de afvaller in de andere afleveringen is steeds genomen tijdens de executie.

Correct, verbaasde mij ook, maar zoals gezegd: de afgelopen weken wel vaker alle plaatjes die ik kon vinden gedownload en elke week dat er een afvaller was stond er  het mollogo en de eerstvolgende foto in de CMS was die van een kandidaat; uiteindelijk de plaatjes die gebruikt werden bij "Dagboek Mol" en "Dagboek Afvaller" (ja, ze uploaden het mollogo daarvoor elke week weer...).
Maar we zullen vanavond wel zien waar deze foto voor bedoelt is. Slechte dagboek afvaller foto of iets heel anders.

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 13-03-2014, 16:00:31 »
Citaat
Dat vroeg ik me ook al af, Syllie10 :-) Anyway, op het volgende plaatje (figuurnummer +1  Wink) ontbreekt Tygo, lijkt me (beetje raar als hij net niet in beeld wordt gebracht en daar wel rondzwemt):
Dat is gewoon Tygo  ::hypocriet:: Freek zet zijn finale vrijstelling in en die wordt van tafel geveegd door een zwarte vrijstelling die in de brievenbus van Tygo lag  ::bravo::
Positive thinking heet dat  ::rofl:: ::rofl::

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 13-03-2014, 18:38:44 »
Ik ga er gewoon vanuit dat de bp'ers iets verkeerd beoordeeld hebben

Er komt sowieso nog een extra aflevering... Wie er af valt, vul ik ook nog niet in ;)

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: 13-03-2014, 18:49:39 »
Er komt sowieso nog een extra aflevering... Wie er af valt, vul ik ook nog niet in ;)

Hoezo "extra aflevering"? Alleen aflevering 10 toch nog? Maar dat is altijd in Nederland; is de reunie-aflevering..

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 13-03-2014, 18:52:54 »
Ik bedoelde extra afvaller  ::schaam::

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 13-03-2014, 19:33:58 »
Ik bedoelde extra afvaller  ::schaam::

Ah, ok! Kan gebeuren  ;)

Online Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
« Reactie #388 Gepost op: 13-03-2014, 21:38:32 »
Op Wikipedia staat Freek aangeduid als verliezend finalist  ???. Okee het is Wikipedia dus niet zo betrouwbaar maar wel vaag...
I will follow my inner gold

Offline Mik1986

• Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 13-03-2014, 21:52:23 »
Op Wikipedia staat Freek aangeduid als verliezend finalist  ???. Okee het is Wikipedia dus niet zo betrouwbaar maar wel vaag...

Op wikipedia kan iedereen alles aanpassen, dat is vast iemand van de susan tunnel geweest ;)

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #390 Gepost op: 13-03-2014, 21:53:26 »

Zal ik er dan maar miek1999 van maken?

Online Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
« Reactie #391 Gepost op: 14-03-2014, 08:03:34 »
Het is nu weer weggehaald (niet door mij hoor  :P)
I will follow my inner gold

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 14-03-2014, 11:47:59 »
Aha. Wie beheert dat account? Als het Freek's management (of nabije omgeving) is, lijkt het me vrij betrouwbaar.

Misschien dacht iemand van z'n management (die toevallig géén WIDM kijkt maar wel wist de finale gister was, misschien was diegene in de veronderstelling dat het al bekend was en het snel erop heeft gezet) pas erna erachter komend dat het volgende week pas bekend word.

Edit: oh iedereen kan dat aanpassen? (wat is dat voor een systeem? Dan kan iedereen met rancune gewoon onzin over je schrijven wat niet klopt (al klopt dit specifieke geval wel naar mijn sterke vermoeden) er was ook ooit een geval dat de Wiki-pagina over een psychologe Roos Vonk allerlei zeer rare dingen stonden, daar was mevrouw niet blij mee.

Ken je (het principe) van Wikipedia nou niet? ??? Hoe denk je dat al die miljoenen pagina's er zijn? Er werken maar een paar mensen bij wikipedia he, al die artikelen zijn geschreven door mensen zoals wij. Onzin van grapjassen wordt echter al heel snel weer verwijderd.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 14-03-2014, 12:20:59 »
Ooh als iemand tegen mij zegt dat het van wikipedia komt neem ik al niet meer aan dat het als waar bestempeld wordt.
Zelfs mijn oude huisarts ging op een gegeven moment naar Wikipedia om mij informatie te geven :O dus ben heel blij dat ik nu een andere huisarts heb  ::rofl::

En jammer dat de hint klopte maar de crew heeft dit jaar een echte fout gemaakt en Tygo mol moeten maken. Daar blijf ik bij. Alhoewel Owen dan ook verder gekomen was omdat die in aflevering 2 vol op Tygo ging zitten  ::rofl::

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 14-03-2014, 16:00:35 »
Lol, wikipedia aanpassen moet verboden worden? Hoe moeten dingen dan worden geupdate? Over het algemeen is wikipedia best betrouwbaar hoor. Probaar maar eens ergens onzin bij te zetten, binnen 5 minuten is het weer weg en ben je eventueel verbannen. Het systeem werkt best goed en over het algemeen is het meeste wat op wikipedia staat gewoon waar (Na elke zin staat een linkje naar een bron dus als je het niet zeker weet moet je daar gewoon op klikken)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 15-03-2014, 16:39:35 »
Als ik objectief probeer te oordelen over zat BuzzCapture en consorten nou goed of fout, dan denk ik 'Goed'. Ik kan ze wel proberen krom te praten, maar volgens mij zeiden ze:

* Aaf is niet de mol
* Sofie heeft getwittert
* Tygo gaat er vlak voor de finale uit
* Freek zou wel eens in de finale kunnen zitten

En dat is voor mij bijna een 100% score.

En dat vind ik dus jammer. Ik had graag gewild dat ze ernaast zaten. Dat 'Wie is de Mol?' niet te peilen is door informatie van "buiten het spel"...

Dus vandaar mijn oproep:

Stop spoiling the game!!
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 15-03-2014, 17:26:02 »
Stop spoiling the game!!
Mwah ben het daar niet helemaal mee eens. Laat ze maar. Je voorkomt toch in deze socialmediasamenleving niet dat backpackers een Tygo spotten en daarover socializen.

Trouwens
* Sofie heeft getwitterd ??? En... so what ::) ?

* Tygo gaat eruit zeiden ze ja, het tijdstip zette menigeen nog op het verkeerde been en bovendien wist de goegemeente ook wel dat hij de finale niet zou halen.

* Freek zou wel eens in de finale kunnen zitten? Dat zeiden ze over JW ja. Mooi niet dus.

Het komt even vaak dus niet uit als dat het wel uitkomt. Mensen die denken met voorkennis te kunnen handelen krijgen dus heel vaak de klepel op de neus. Aangezien de onzekerheid dus groot genoeg is zou ik zeggen; tot volgend jaar Buzz >:D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 15-03-2014, 17:26:43 »
Over Aaf zeiden ze dat ze afvaller zou zijn ergens tussen aflevering 4 t/m 6

En dat Maurice als eerste zou afvallen.

Dat van Freek is volgens mij niet met zoveel woorden gezegd. Freek heeft alleen een foto van zichzelf geplaatst met "aan het genieten van de zon" rond de opnameperiode.

Ook zeiden ze dat JW een tweet heeft verwijderd, wat ze nogal verdacht vonden.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 15-03-2014, 17:27:56 »
Over Aaf
Klopt, ze zaten daar week in week uit verkeerd. Prooves my point ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 15-03-2014, 17:30:21 »
Ok, ik ga met jullie mee... Ze zaten soms een beetje in de buurt en soms er ook volledig naast en hoe specifieker ze werden hoe meer het niet klopte!

Ga ergens anders spelen, Buzzie... ik wil je niet, en je kan er niks van!!
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...