Ik vraag me dan af waarom zij dat zoveel beter gedaan zouden hebben? Ik heb na de samensmelting 2x een immuniteit gewonnen en een aantal keer bijna. Ik heb voor de samensmelting keihard meegewerkt aan alle spellen:
- de puzzels met die auto's aan het begin had ik helemaal opgelost en aan Daisy de oplossing gegeven zodat zij die kon winnen.
- de foto's heb ik me keihard voor ingezet om de winst voor oranje te halen
- de creativiteitsopdracht heb ik een hele avond aan een stom filmpje zitten werken
- ik heb een heel aantal puzzelspellen bijna of volledig gewonnen
- die codekraker aan het begin had ik als enige supersnel opgelost en zo een munt gewonnen
- ik heb de tweede halve finale-opdracht gewonnen, die echt heel zwaar was
Dus ik vind zeker niet dat ik ondergedaan heb voor Niek of Daisy En als ik dus van tevoren wist dat ik een spel niet zou kunnen winnen, heb ik me bewust wat terughoudend gedragen om niet als target gezien te worden.
Zonder tactisch spel wint niemand Survivor denk ik, en zonder complot ook niet. Maar mijn complot was er bijvoorbeeld ook heel erg op gebaseerd dat we juist veel proeven konden winnen met sterke spelers! Dus ik vind het echt een hele belangrijke combinatie: tactiek en proeven. En ik vind dat ik die heel goed beheerst heb dit jaar
Als we dan toch proeven gaan opsommen
Auto-opdracht heb ik ook nog een oplossing voor doorgestuurd
Foto-opdracht heb ik ook megaveel voor gedaan, zelfs nog D*N op gaan zoeken in de stad en dergelijke.
Creativiteitsopdracht heb ik ook heel veel kaartjes gedaan, ideeën bedacht en de boel gecoördineerd.
Sportquiz heb ik , na een stroeve start, nog erg veel goede antwoorden gegeven.
Fotografie-opdracht heb ik een cruciale wissel voor gewonnen.
Immuniteit gewonnen met muziekweek
Me echt ingezet voor de fanclubs, zeker aan het einde met de surprise-actie wat misschien wel een jaarlijks succes hier gaat worden, terwijl jou fanclub weken lang leeg was.
Alle pepernoten hier gevonden en berichten van D*N en alles doorzocht en gevonden voordat iemand anders er eigenlijk überhaupt aan begonnen was.
Voordeel voor de eerste halve finaleproef gewonnen, en die proef zo ontzettend dik gewonnen dat ik dat voordeel bij lange na niet nodig had.
En ik voel dat ik licht geïrriteerd en cynisch aan het worden ben, dus ik ga even eten