Deel 6Vieffan vs Sjoerd/MC - ik heb er nooit wat op tegen gehad dat Vieffan eruit gestemd werd. Sterker nog, ik was pro, want daarmee werd Jann uitgeschakeld en ik wist dat Vieffan nog een account had dus dat er nog wel een kans was dat ze zou blijven. Maar Vieffan was nooit een belangrijk complotgenootje van me, we hebben ook niet gigantisch veel contact gehad, maar wel afgesproken elkaar te helpen waar we konden (bij spellen). Die deal heb ik kunnen houden, maar na de samensmelting heb ik haar stem ook niet heel erg gemist zegmaar. (Ik vind je wel nog heel lief hoor Vieffan, dit klinkt harder dan het is ) Maar in elk geval, wat Niek hier zegt klopt gewoonweg niet. Sterker nog! Ik zit nu even PM's te lezen van toen en ik heb zelfs nog subtiel Catshee proberen over te halen om voor Jann en vieffan te gaan en niet voor Sjoerd en MC... En ik heb bij D*N gecheckt of ik niet iets met m'n cupidomunt kon doen om te zorgen dat Sjoerd en MC gespaard bleven...
Misschien vond je het niet heel erg, maar het was wel een moment waarin ik initiatief nam. En daar ging de vraag van Moliere over. Maar ik vond het wel een fijner idee dat Vieffan eruit was. Ook al zeg je nu dat ze niet belangrijk was, na de samensmelting was zij wel in staat geweest om met jou tegen mij of partners van mij te stemmen.
Heb ik even een pm van je opgezocht waarin iets totaal anders staat over Molcrazy en Sjoerd
MC wil nu dus dat ik Vieffan onder druk ga zetten, maar dat is te gevaarlijk voor ons eigen spel, dus ik denk dat we MC/Sjoerd maar moeten opofferen. Zo slecht is dat nog niet denk ik
Hier wil ik wel even inpikken want nu verwoord je het alsof we binnen ons complot de hele tijd twee vs twee hebben gestreden. Dit diende om eventueel te voorkomen dat hillo een move zou maken maar bedenk wel dat we (vanuit mijn perspectief) tijdens de uitvoering aan dezelfde kant stonden. Jah, de eilandraden waren soms wat rommelig maar zolang we met vier doorgingen (en ons complot dus stand hield), maakte me dat niet zoveel uit.Het plan is volkomen begrijpelijk al vond ik het op dat moment niet geloofwaardig: gedurende de hele expeditie hadden we nauwelijks contact gehad dus vond ik het gek dat je me vroeg me tegen mijn eigen mensen te keren. Ik dacht dat je voornamelijk verwarring wou stichten binnen het Powerplayerscomplot.
Was dit niet vooral voor spelers buiten ons complot? Want op zich, of jullie twee nu een 'final two deal' hadden of niet, we wisten alle vier hoe de kaarten binnen ons vier geschud lagen
Tuurlijk waren we gewoon een hecht complot en dergelijke. Maar zonder Lukie hadden wij ook een dikke meerderheid, en zeker ik en hillo met het andere complot en Catshee erbij. Wij wilden jullie gewoon een steeds een stap voor zijn ' voor het geval dat'. En dat hebben we goed gedaan.
2) Nieky, na het wegstemmen van Daisy, beweerde je dat het vooraf absoluut niet gepland was maar dit was het dus wel. Leugentje om bestwil?
Ja, want we hadden jou en LdHmolletje nodig om Robbie ( of Pjotr als Robbie immuniteit won ) weg te krijgen. Maar in mijn geval was het ook niet echt een ver vooropgezet plan zoals ik al heb uitgelegd. Heb hillo nooit mijn woord gegeven dat ik daaraan mee zou werken
. Dus van hillo's kan een vooropgezet plan, van mijn kant niet echt. Maar ik wist er wel vanaf
Maar hoe ik het ook wend of keer, het blijft denk de best mogelijke keus voor ons allebei om met elkaar samen te spelen zonder dat mensen dat doorhadden, want we zijn echt een sterk duo (thanks Niek, voor de leuke tijd )
Ja, wat de uitkomst van deze finale ook is ( ook al wil ik hem supergraag winnen ), ik heb nog nooit met zoveel plezier ( en vertrouwen ) een spel gespeeld
Volgens mij kan ik niet door de mand vallen, want ik ben overal eerlijk over. Als dat niet zo is, dan mag iemand dat melden en dan val ik misschien
Ooh sorry , dat heb ik zojuist hierboven ergens gedaan
Volgens mij heb ik nu alles beantwoord, ook voor ongeduldige Lukie,
Ik ga nu nog de pm's over de Lukie-executie zoeken. En dan hoor ik het graag als er nog vragen zijn van bijvoorbeeld Pjotr en LdHmolletje, maar ook de rest mag nog vragen stellen natuurlijk
Edit: Ik zie dat catshee tussendoor nog een vraag heeft gesteld. Ga even lunchen, kom er zo op terug