Allereerst iedereen ontzettend bedankt voor de felicitaties
Ten tweede natuurlijk iedereen die op me gestemd heeft! Had Bjorrn wel verwacht , dacht dat Robbie zou twijfelen tussen mij en hillo en Pjotr tussen Daisy en mij. Moliere kon ik niet peilen en Lukie had ik echt totaal niet aan zien komen
. Dacht echt dat die voor Daisy zou gaan , maar hij zit blijkbaar toch iets minder vol wraakgevoelens
Daarnaast hillo en Daisy, 2 waardigere finalisten kan ik me niet indenken. Dat ik hier van jullie 2 mag winnen, dat maakt mij nog extra trots op deze overwinning, en dat is als compliment naar jullie bedoeld
Ik kan niet zo goed beschrijven hoe blij ik ben
, als ik 1 spel ontzettend graag wilde winnen dan was het survivor wel een keertje, zeker omdat ik tot nu toe in tactisch opzicht redelijk vaak heb gefaald. De proeven gingen altijd wel goed, maar de tactiek was vaak wat minder
. Maar wauw wat vind ik dit tof
Ging ook vanaf het begin af aan echt voor de overwinning, daarom ook het wegstemmen van sterke spelers. Toch betrapte ik mezelf erop dat ik veel te blij was met de finale, maar heb me toch nog duidelijk kunnen weren hier in de finale
En van hillo winnen vind ik ook leuk
. Zeker omdat ik hillo altijd erg sterk vind als hij moet gaan praten in zo'n finalejury. Ik vond zelf dat ik wat twijfelachtig begon, maar dat tweede pleidooi 's nachts een keer vond ik zelf ook wel sterk
Nogmaals iedereen bedankt! En een fijn 2014 allemaal