Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Als Molcrazy tenminste on board is, daar hebben we nog niet van gehoord?
Maar vindt LdH het ook goed? En wie zouden we dan inderdaad targetten? We hebben nog wel even tijd
En trouwens, moeten we ook niet denken aan eventuele munten en immuniteit enzo?
Ja, maar intussen kunnen we al wel een scenario voorzien. En LDH heeft al aangegeven om na catshee op Nieky of hillo te gaan. Hij stelde nieky voor mits die geen immuniteit wint. Dus er wordt al aan immuniteit enzo gedacht.Intussen weten we we nog niet of jij on board bent?
Jep overigens, het zijn lange dagen op het werk dus kan meestal pas laat/later online zijn.
Goed verhaal
Wat een geweldige pm's zet Pjotr hier neer, Robbie die zichzelf gewoon niet bij de sterke spelers rekent
Hey Erik, wat denk jij, zou MC snappen dat hij met ons vier meer kans maakt dan met hillo, Nieky en ja toch ook wel Daisy?
Ik hoop het wel, het is te hopen dat hij het in ieer geval niet aan Hillo, Nieky of Daisy doorgeeft. Maar goed, hij weet in ieder geval nu al ons voornemen, dus het is afwachten.
Ondertussen vroeg Robbie zich af of we MC konden vertrouwen:
maar niet tegen mijn eigen mensen en zoals al gezegd, als jullie daar vroeger mee waren gekomen, was de geloofwaardigheid groter. Nu leek het alsof jullie verwarring binnen de Powerplayers wilden stichten
(ik vind het nog steeds jammer dat mijn winst bij WIDMonline geen ondertitel opleverde...)
Gefeliciteerd Nieky! Ookal heb ik niet op jou gestemd: je hebt het verdiend! En ook gefeliciteerd met weer een extra ondertitel erbij... (ik vind het nog steeds jammer dat mijn winst bij WIDMonline geen ondertitel opleverde...)
En wat te denken van mijn winst in Time Warpers (hoewel ik het wel snap hoor, omdat dat maar een eenmalig iets is en ZAP, Survivor, Gizeh en de Mol vaker terugkomen/kwamen)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
947 gasten en 0 vaste bezoekers