Hallo allemaal,
ik zal me ook eens gaan bemoeien met de grootste nationale discussie van het moment ;-)
Na alle complottheorieën en molfilosofieën op het internet te hebben door gestruind, weet ook ik uiteraard 100% zeker wie de mol is. Niet dus. Niemand hier kan daar al iets nuttigs over zeggen. Voor elke kandidaat zijn al wel aanwijzingen te vinden dat hij/zij echt de mol moet zijn. Achteraf gezien zijn betreffende aanwijzingen altijd al vanaf voor de eerste aflevering overduidelijk. Maar achteraf gezien worden dezelfde overduidelijke aanwijzingen voor de andere kandidaten ook net zo snel weer over boord gegooid. Beetje flauw dus, maar goed, ik doe er graag aan mee ;-)
Even wat anders. Ben ik de enige die de opdracht met de schijnwerpers niet begreep?
Ik heb wellicht gemist dat er met de groene laser maar één cijfer naar elk duo mocht worden gestuurd, maar ook al zouden alle duo’s een juist cijfer voor de kluis willen noemen, hoe werd dan de volgorde gewaarborgd? Met andere woorden: hoe werd de volgorde bepaald waarin de stellen hun cijfer voor de kluis moesten doorgeven?