Hallo,
Ik heb nog even naar het dagboek v/d mol gekeken, en kon hier (misschien) nog wat hints uit halen:
1: De mol schreef "Nou weet ik ook wel dat Chinees spreken voor niemand van ons dagelijkse kost is, maar er had best wel wat meer verdiend kunnen worden door de groepjes waar in ieder geval géén mol in zat!" Susan of Jennifer zij verdienden wel geld, 1 van hen de mol?" Dit kan natuurlijk wel alleen er staat Meer verdient, dat betekent dat het groepje die wel geld verdient heeft geen Mol in zich had?!
2: Ik las in de reacties nog iemand dit dit concludeerde: "Daphne zegt namelijk!!....! I'M Back!!! we weten allemaal dat er vaak geknoeid word met uitspraken. Zoals KIM ooit,
K kim I is M Mol , in dit geval misschien I=ik M=MOL BACK= Terug ....Ik Mol Terug." Of back kan ook slaan op haar positie bij FC Twente?
3: bij het dagboek van de mol schrijft de mol "maar er had best wel wat meer verdiend kunnen worden door de groepjes waar in ieder geval géén mol in zat!" Freek en Daphne hadden misschien wel geld kunnen verdienen als ze nog hadden doorgezocht en ze niet na een kwartier al het politiebureau gingen zoeken... dit staat ook als hint op Wieisdemol.nl
Owja, en even buiten het het dagboek om, 3425 is de postcode van Snelrewaard, dat ligt in de provincie Utrecht? Kan iemand daar iets mee?
En op de site word nog de nadruk gelegd dat het woordenboek dat ze kregen Kantonees was, iemand die dat spreekt?
En om het allemaal nog meer mindfuck te laten maken, de mol zegt in het dagboek: Ik hoop dat jullie net zo genieten van dit seizoen als ik." Komt Maurice terug?! Rood word groen?