Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Ik zit nog even naar deel 2 van de executie te kijken. Waarom zit iedereen achter dat tafeltje de vragen in te vullen tussen de waterpartijen en fontijnen en zit Freek tegen een betonnen muur (52:37)?
ze moesten lampen hebben die 1500 meter konden schijnen...ik zou ook niet denken aan een laserlamp...
Waarom hebben we dat dan niet in beeld gezien...dat die laserlampen te duur waren ....gissen heeft geen zin ...je kunt je beter baseren op dat wat je wel ziet..
Klopt Starlight..maar Owen heeft geen banaan in zijn hand:In het perspectief van dit programma en in het perspectief van zaklampen en laserlampen heeft Owen eerder een laserlamp in zijn hand dan een zaklamp.en daar komt nog bij dat hij in beeld wordt gebracht met een voorwerp dat sterk doet denken aan een laserlamp.Wat heeft hij volgens jou dan in zijn hand?
...
Waar gaat dit precies over?
vandaag kwam de eerste minuut van aflevering 2 online op de Wij zagen dit beeld (met een voice-over van Owen)drie containers met op de middelste het woord "mol"het zijn een rode, een wit/grijze en een groene. we hebben al rode en groene schermen gezien. maar 1 iemand heeft geen scherm gehad. Misschien een link naar Jan Willem?
plaats die even in dit topic (waar het thuishoort): http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=51513.0
Ik kan in dat topic geen reactie, zit een slot op.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1076 gasten en 4 vaste bezoekers