KD wordt weer geregeld als Mentor, maar geeft ook een reden waarom hij niet meedeed:
Hé Dennis!
Lijkt me leuk! Ik heb nagedacht over zelf meedoen, maar doe dat om twee redenen niet: allereerst wil ik niet teveel afleiding als ik begin met mijn nieuwe baan in Florence, en daarnaast zou ik vermoedelijk toch direct worden weggestemd.
Maar het lijkt me heel leuk er toch bij betrokken te zijn, dus mentor lijkt me prima! En als je nog ergens hulp nodig hebt (bijvoorbeeld vragen bedenken, of voor je invallen als je weg bent), dan ben ik daar ook voor beschikbaar!
Ook wordt er gezocht naar Zuury leden:
Hoi,
ik vind het wel leuk om weer een keertje jury te zijn, geen zury hopelijk (of misschien toch wel ) Maar je weet het misschien nog wel: ik heb een pc uit het jaar nul dus spelletjes ofzoiets kan ik er niet mee doen,geen filmpjes goed bekijken enzo, bij dat geoguesstopic-ding zie ik ook helemaal niets Dus ik weet niet of ik een bijdrage kan leveren? Even nog opzoeken wanneer ik een weekje weg ben, ergens half september....waarschijnlijk kan ik daar wel op internet, maar het zal het daar ook slecht doen,vrees ik.
Leuk hoor dat jullie (met Schulz toch?)weer een spel doen
oi d*nneke
nu giggeke zureerd kan ik natuurlijk niet achterblijven
Agendatechnisch is er weinig over te zeggen, dus ga er maar gewoon vanuit dat ik altijd kan
Ondertussen is de eerste kandidaat begonnen:
Ik wil me graag verplaatsen naar G19
Daisy begon twee weken voor aanvang aan de eerste opdracht. Ze deed de opdrachten met beiden accounts. Sjoerd zou later door mij bestuurd worden precies zoals Daisy twee week daarvoor was gelopen.