Molcrazy de mediator:
De strategie op dit moment is simpel: een complot met Daisy, Nieky en hillo. Wie verwacht nu dat de grootste vijanden elkaar zouden steunen?
Vieffan is going down. Ycaris schiet er op los. Ik wist wel dat ze van binnen een moordwijf zou zijn:
Soory D*N, je hebt het spel veel te leuk gemaakt. Nu moet ik het wel vol fanatisme spelen ook. Ik heb dus nog maar een wapen gepakt op U17
De dood of de gladiolen!
Robbie zint op wraak, vorig jaar is hij nog niet vergeten Nieky!
Ik hoop dat Nieky langs de bovenkant terug naar het einddoel gaat en plaats de verfbom op A13. Hopelijk ongeluksgetal voor Nieky!
en het lukt hem:
YES!!!!!!!! VERFBOM!!!!!!!!
Maar Ycaris heeft de oorlog verklaart aan alles en iedereen, dus richt Robbie het verzet op:
This means war! Ycaris schiet mij ondersteboven. Waarschijnlijk omdat ze weten dat ik een verfbom onder Nieky's voeten heb gelegd. Duidelijk dus dat zij twee (en dus waarschijnlijk ook Jann) weer samen spelen. Hopelijk kunnen we hen er snel uitwerken!
Mijdrechtsemol werd inactief door een computerverbod, zonde zonde
Sorry voor mijn afwezigheid. Heb een telefoon/computerverbod (zit nu op de computer voor """school""") en moet dus smokkelen zodat ik kan spelen... zal proberen zo vaak mogelijk online te komen maar kan helaas niets garanderen.
je bent trouwens best wel bitchy tegen mij
laterz
Ik ben bitchy tegen iedereen
Als resultaat komt Lukie4 alsnog het spel in:
Deel mij maar in.
Ik zie wel of ik de eerste opdracht en de tweede en de derde nog red.
Lukie
Ook de jury vermaakt zich:
OK, daar gaan we!
Nieky heeft opeens een legioen aan complotjes. Maar begrijpt niet waarom Ldh en Ycaris allergisch zijn voor geel, wie wel?
Zo biechtstoeltje, net even lekker gedoucht ( Ik heb stiekem een douche gevonden op t eiland ) en ik ben weer schoon na die knallen.
Goed we gaan even proberen orde in de chaos te scheppen
Complot 1 : Daisy-Hillo-MC-Nieky
Situatie : Maincomplot, verloopt gesmeerd 4 om 4 in oranje en paars. Iedereen sterk vertrouwelijk bezig
Positieve punten : Veel contact, Daisy is een topwijf , sterk in opdrachten
Negatief punt : Hillo , ofja ik kreeg een pm van Daisy dat ze via via had gehoord dat hij en robbie wraak wilden op mij jann en ycaris.... Ojeetje, paniekfase is weer een beetje aan... Maar we gaan voorlopig nog maar even van het positieve uit. En als ie nu onze final-2 deal breekt. Nja dan vertrouw ik hem dus echt nooit meer weten we dat ook weer
Complot 2 : Ycaris - Ldhmolletje
Situatie : Ze hadden opeens een allergie voor team geel die ik niet begrip
Positief punt : Dat ze vieffan van t bord knallen, dat was wel geestig
Negatief punt : Wtf zijn hun ideeen vanwege team geel XD
Complot 3 : Bjorrn
Situaite : Hij heeft me 1 keer gepmt en ik heb ja gezegd.
Niks meer van die jongen gehoord, ajacied he
Complot 4 : NextGP
Situatie : NextGP weet niet dat ik Skye ben, maar ben al beetje gaan slijmen. T is altijd zon goede jongen. Maar deze survivor zouden weleens zijn duivelse kanten naar boven kunnen komen
En dan de hamvraag nog... Zal ik Lukie pmmen ofniet ?
Lastiglastig
Doei Biechtstoelletje