Het laatste rondje voor de samensmelting is super spannend voor oranje:
Dit wordt spannend zeg
Als oranje wint is er niks aan het handje en gaat ons complot geowon helemaal naar de samensmelting ondanks het stomme feit dat SexyMexy naar oranje moest.
Als oranje niet wint dan zijn wij boos want als SexyMExy gewoon op paars had gemogen dan waren we echt al zo goed als zeker door....
Maargoed ik ga toch wel door volgens mij, maar vind het toch spannend
En hier in aflevering 7 spreekt hij het plan Daisy wegstemmen al uit:
Potjandriedubbeltjes
Hoor ik toch ineens dat Molcrazy allemaal rare plannen heeft.
Die gaan we dumpen na de samensmelting of misschien nu al
Ik heb namelijk een stout plan. Als we verliezen met oranje kan ik misschein Daisy er helemaal uitkicken. Niet dat ik dat wil, maar ik ga toch hillo verkiezen boven Daisy. Dus Daisy gaat me toch wantrouwen. Dus misschien kan ik dan net zo goed Sjoerd eruit mikken toch ?
Gek plannetje, maar Molcrazy maakt het wel reëler
Maar ze winnen:
Volgens mij ben ik nog nooit zo blij geweest met een winnende proef
YES YES YES YES YES YES
Ik vermoed dat ik hier HIDM en HDD moet bedanken, die houden wel van spelletjes
De ene optie is dolletjes, de andere nog meer dolletjes
En meteen nog maar een biechtje over een paarse eilandraad.
Vermoedelijk gaan wij niet catshee en Bjorrn stemmen
Shockeeeer
We vinden Vieffan en jann ook wel leuke slachtoffers. Ofja ik vind jann niet zo leuk slachtoffer, maar wel sterke speler eruit.
Lastig lastig...
Bjorrn geeft Jann een koekje van eigen deeg en dat zint Daisy wel:
Niet is zeker op het paarse eiland.
Jann doet weer moeilijk, hij wil geen stem meer op zichzelf forceren (logisch) en gaat nu met Vieffan mee tegen Sjoerd/MC. Met, denkt hij, Bjorrn en Catshee.
Echter schijnt Bjorrn open te staan om met Catshee op Jann en Vieffan te stemmen. Volgens Lukie is het een gedane zaak, maar ik ga toch zelf nog even polsen. Ik ben benieuwd wat er gebeurd morgen avond.
Jann en Vieffan worden dus het target. Hopelijk lukt het en bedonderd Bjorrn de boel niet om wraak te nemen vanwege de exit van zijn schaduw.
en de wraak van Lukie4 op Starlight en Vieffan is compleet:
skye en ik stemmen op Jann en Vieffan.
Mijn wraak is compleet