Omdat je niet alles kan hebben in het leven?
Wees blij dat we naar een nieuw seizoen widm kunnen kijken morgen
en dat er duizenden mensen niet mee kunnen dingen naar een reisje die iedere molloot dolgraag wil winnen
daar ben ik heel erg blij mee...haha sukkels...en ik lach ze alleen maar uit omdat dat schijnbaar de reactie is die ik moet geven op dit gegeven feitje. (nee Pjotr1992 e.a. Ik vind het enorm jammer voor jullie!)
Je weet dat er belastinggeld betaald wordt, alleen maar om een app te maken, terwijl het tweede scherm al bestond, alleen hier en daar getweaked en gerestyled moest worden? en dat dat een traject is van een of twee extra werkdagen? en dat het maken van een app een traject is van een aantal maanden? dat de kosten van het bouwen van zo'n app al gauw kan oplopen tot 10.000 euro (en in sommige gevallen zelfs door kunnen schieten naar 25.000)? Dat er twee apps ontwikkeld zijn, dus dat je uit moet gaan van minstens anderhalf keer dat bedrag? Het tweede scherm is er al, dus dat kost maar een paar tientjes per uur extra voor een ontwerp waarvan de basis al bestaat. de achterliggende code is ook er al.
Er worden maar 2 platforms ondersteund waarvan tenminste 1 last heeft van update problemen. Niet iedere telefoon die android draaid heeft een update of draait op tenminste 4.0. Daarnaast zie ik heel veel reacties van mensen met een windows phone of een blackberry, mensen die geen dergelijke telefoon hebben of een gloedhekel hebben aan facebook en zo doende geen account hebben (het tweede scherm kon via facebook, twitter of e-mail). Kortom...dit is een te grote groep om te negeren. Ik durf zelfs te wedden dat deze groep mensen groter is dan de mensen die vorig jaar problemen hadden met het tweede scherm.