Ik sta 11442ste
Maar, ik denk dat je door de app eigenlijk nu al kan weten wie de winnaar is en wie de mol is..
Zou dat kunnen? Wat denken jullie?
Waarom ik dat denk:
De vragen voor aflevering 2 + mijn antwoorden/punten:
1. Wordt de zwarte vrijstelling gevonden? --> Ja, goed, 10 punten.
2. Wat moeten de kandidaten doen met de enveloppen van Art? --> Geld opsturen naar aflevering 9, goed, 20 punten.
3. Wie vormen een duo bij de eerste opdracht? --> Jennifer en Sophie, fout, was anders 20 punten.
4. Wie geeft zichzelf een 10 voor stressbestendigheid? --> Niemand, goed, 30 punten.
5. Wie is volgens jou de afvaller? --> Jan Willem, fout.
6. Wie is volgens jou de mol? -->
, fout (denk ik).
7. Wie is volgens jou de winnaar? -->
, goed (denk ik).
Ik had 80 punten. (10 + 20 + 30 = 60), hou je nog 20 punten over. (Waarschijnlijk van de winnaar.)
De vragen voor aflevering 3 + mijn antwoorden/punten:
1. Hoeveel geld wordt er gepost naar Ellis Island? --> Meer dan de helft, fout, was anders 20 punten.
2. Blijft Freek penningmeester? --> Nee, fout, was anders 10 punten.
3. Hoeveel opdrachten leveren geld op voor de pot? --> 2 opdrachten, fout, was anders 20 punten.
4. Wie vraagt aan Daphne: Ben jij de mol? --> Jan-Willem, fout, was anders 30 punten.
5. Gaat Susan haar vrijstelling inzetten? --> Ja, goed, 10 punten.
6. Wie is volgens jou de afvaller? --> Niemand, goed.
7. Wie is volgens jou de winnaar? -->
, goed (denk ik).
8. Wie is volgens jou de mol? -->
, goed (denk ik).
Ik had 70 punten. 10 van vraag 50. En waarschijnlijk voor de laatste 3 vragen dan allemaal 20.
Wat ik dus bedoel te zeggen, ik denk dat je voor het voorspellen van de winnaar, afvaller en mol 20 punten krijgt. Als je kijkt naar mijn punten zou dat zeer logisch zijn. Dat betekent dus dat ik dan eigenlijk al zou weten wie de winnaar en de mol zijn. Zal vanavond als de punten bekend zijn updaten of het nog steeds zou kunnen kloppen.