Het is niet zo heel belangrijk, maar toch wil ik dit nog even kwijt over die zoekopdracht naar de hotelkamer in afl. 3:
Ook ik ging er aanvankelijk vanuit dat de groep van Tygo, Susan en Jennifer vanaf de boot de kade was uitgelopen, totdat ik ontdekte waar het volgende shot was genomen, namelijk aan de noordzijde van het
Four Seasons Hotel, lopend in westelijke richting (zie mijn eerder geposte
torenzoeken-bijlage).
In de
ronding van Finance Street belt Susan met Aaf en Daphne, en heeft ze zicht op het Shun Tak en de grote glazen toren. Vanaf daar lopen ze verder rond het gebouw in zuidoostelijke richting en versnellen ze hun pas.
De enige route die vanaf hier als voetganger te nemen is om aan de overkant van de weg te komen, is omhoog de voetgangerstunnel in. Vanaf
dit punt ontbreken er beelden en begint dus pas mijn veronderstelling.
Voordat ze in de straat van het hotel aankomen, zijn ze echter nog wel kort te zien in
Gilman's Bazaar (geen steetview, maar de winkels zijn wel op internet te vinden).
Toevoeging: Ik bedenk nu ineens waarom we mogelijk geen beelden zien van de groep in voetgangerstunnels: Een mol in z'n gangenstelsel, die zie je niet. Laat nou net mijn mol in die andere groep zitten...