Jullie zijn MOLLOTEN, jullie hebben meer als 10 series minimaal gezien, bij WIDM is niets is wat het lijkt. Waarom zou jennifer op nummer 1 staan bij de mensen die NIET de mol zijn, vanwege dat ze geld heeft gepakt.
HOE vaak in vorige series is er geld gepakt door de mol, en werd later in aflevering 10 gezegd 'ja ik kon toen makkelijk geld pakken omdat ik wist dat dit ZO"n moeilijke opdracht was, dat de kans klein was dat er geld binnen zou komen' Vaak doen mollen in het begin hun best. Dus ik zou dan meer op gezichtsuitdrukkingen letten. Wat ook geacteerd kan zijn.
Dat Daphne oprecht zenuwachtig was kon je wel zien aan de beelden die na haar rode scherm nog in slowmotion gedraaid werden, dat bewegen van de benen enzo. maar OOK dat kan geacteerd zijn.
Wat mensen zeggen in de testen weten we inmiddels ook, is allemaal gemonteerd. Dat vera iid jon zei, was gewoon na een opdracht maar ze heeft de test niet op hem ingevuld, maar dat werd wel zo gemonteerd omdat mensen dan zouden denken, JOn kan de mol niet meer zijn. En dat was bij milouska, Inge, ook.
Ik kijk alleen naar dingen als fanatisme, Soundos was bijvoorbeeld zo'n kandidaat die zelfs Overdreven enthiousiast was, dat je wist, ze is de mol niet.
Dat heb ik dit jaar wel bij Tygo. Hij is veel te veel in the picture, en overal aanwezig voor z'n drukheid. Dat geloof ik niet zo als mol.
Dus ik streep Tygo af. Maurice is afgevallen. Sofie is ook te fanatiek. en Susan vind ik een lastige, maar ik zou haar ook wel afstrepen. Jan willem blijft het meest verdacht gebaseerd op de aflevering, gevolgd door Jennifer/Aaf en Daphne