Ben benieuwd naar wat er bij komt, dat niet op de lijst staat.
Ik ook. Begrijp me niet verkeerd, want ik vind het nog steeds een fijn initiatief vanuit de WIDM-crew dat ze items uit elk seizoen ter veiling beschikbaar stellen. Maar er zitten weinig must-haves tussen die er echt tussen uit springen. En juist wat zo kenmerkend onder andere is voor seizoen 14 is voor de kinderveiling (die groene fiches zouden los flink op los geboden worden puur omdat het de fiches v/d mol met mollogo is) Dus ja, ik snap dat je zoiets achterhoudt voor de kinderen die zo niet achter het net vissen. Maar anderen vissen zo net zo goed achter het net als het op die specifieke items aan komt.
Hopelijk brengen de kandidaten nog leuke dingen mee. Ik weet niet precies hoe het zich dit jaar verhoud met voorgaande jaren, maar ik heb het gevoel dat er in verhouding weinig objecten zijn en veel papieren dingen (molkaartjes, speluitleg, enveloppen, etc.)
En dat ook. Natuurlijk is het zo, zelfs al zouden de bak met vijf-op-een-rij fiches gesplitst worden (ene helft voor kinderveiling, andere helft voor de reguliere veiling) dat je dan nog maar de mazzel moet hebben dat je toereikend saldo hebt èn het hoogste bod noteert. Maar zo maak je nog een kans, wat nu bij voorbaat is uitgesloten (en nee, ik ga niet mijn neefje of nichtje charteren van 10 om voor mij fiches te halen al zie ik het zo gebeuren zondag
) Ik mis de topitobuideltjes bijvoorbeeld of de kokers bij het abseilen of de urn v/d eilandraad, wanted posters met Freek zijn portret, de kwart vingerafdrukborden. Leken mij ook leuke items, want als ik naast de fiches grijp (wat te verwachten was) heb je een plan B nodig
Dan toch de stille hoop dat Susan haar Paris molboekje wil veilen (en mijn budget toereikend is
)