Peter Noone heeft niks met "Changes" te maken.
Hij heeft het nummer "Oh! You Pretty Things" gecoverd. Dat nummer is ook van David Bowie en stond ook op het album Hunky Dory.
dank, ik begreep het al niet
nog steeds een plausibele hint dacht ik zo?
Skunk Anansi...staat nog open denk ik. JW heeft er niets mee gedaan in de roodshow gisteren.
wederom even een update...zijn een paar kleine dingetjes bijgekomen:
Niemand- Peter Noone heeft het nummer "Oh! You Pretty Things" gecoverd. Dat nummer is ook van David Bowie en stond ook op het album Hunky Dory
Daphne bunskoek-
David
Bowie ->
Daphne
Bunskoek
- Had tegen Susan gezegt dat ze de test heel snel heeft ingevuld.
- haar scherm changed van kleur!
- Had een rood shirt aan bij de eerste executie en een groene bij de tweede. (de schermen waren andersom gekleurd)
Owen- lied ging over de chameleonic personality van David Bowie, Owen doet graag typetjes
- Changes komt van het album Hunky Dory, wat ook een film is. In die film speelt de acteur Owen Teale
Tygo - Dit is een rock en roll nummer, maar tygo is toch een hele lieve jongen?
- Grijze reflectie in het scherm vlak voor het rode scherm van Daphne?
- sowieso de reflectie (So i turned myself to face me)
Jan Willem- change van Radio naar TV (lijkt me overigens erg stug, want voor zover ik weet is dat alleen maar voor WIDM en gaat ie daarna weer lekker terug de studio in plaatjes draaien)
- normaal belt hij met de afvaller, maar nu doet ie zelf mee, en dus verandering?
Susan- Susan zegt: 'Daphne weet nu dingen, want die weet wat ze heeft ingevuld. En die zegt nu tegen ons: 'Ik heb ook maar wat gedaan, heel SNEL enzo.'
Freek- Changes is gebruikt in Shrek, Bergen Lewis speelde daarin, deed samen met freek mee aan beste zanger.
Sofie- Wilde het snel doen (als harsen van een bikinilijn)
Andere- Misschien heeft het iets te maken met de zwarte vrijstelling. de afvaller is de bezitter er van in de volgende aflevering?
------------------
Mij valt overigens op dat er voor Aaf en Jennifer tot nog toe geen hints gevonden zijn...