Ook interessant. Hoe word je stinkend rijk? Door te beleggen! Dus misschien Sofie, die verdenkt waarschijnlijk Freek ook niet, anders had ze dat gedoe met dat geld waarschijnlijk niet met hem gedaan.
Ja, ik moest bij die titel ook aan het beleggen denken. Wel een beetje ver(der) gezocht, maar dat is ook precies wat ik bij deze hint verwacht. Het is als ik het me goed herinner vaker zo geweest dat hints die zeer voor de hand liggend leken een verklaring hadden die dat niet was. In dit geval ABC als dwaalspoor dus.
(Ik kijk nog even het
archief er op na om aan te tonen wat ik bedoel.)
Edit: Dat valt tegen. Ik kan zo snel alleen deze twee vinden en die verwijzen niet naar de afvaller maar naar de Mol:
My Name Is Prince -> Niet een hint naar Prince maar naar George. Verklaring: Dit nummer is ook uitgebracht door de band 'Lotion'. De CD waar dat op staat heet 'The Telephone Album'. In aflevering 8 belt de Mol met zichzelf.
Op Fietse -> De Mol fietste? Nee juist niet. Verklaring: De zanger heeft het er over dat hij zich prima voelt vandaag. De drie fietsers, Lottie, Yvon en Marc-Marie hadden het behoorlijk zwaar tot tegenstelling van Isabelle en de Mol: Yvon.