Dus we hebben nu:
Aaf:
- Er is een TV serie van Take that money and run en dat word uitgezonden op het kanaal ABC.
- Verstuurd in aflevering 4 geld.
- This here's a story about Billy Joe and Bobbie Sue. Aaf heeft 2 namen.
Sofie:
- Freek en Sofie sturen samen, zonder overleg met de rest, geld op naar aflevering 9 dus Sofie pakt het geld en gaat er mee vandoor.
Tygo:
* Hij pakt in Aflevering 2 het geld bij de tv studio (Tillen) en rent er mee weg naar de centrale kamer.
* Tygo zegt vaak grappige dingen en is dus een Joker. (Een demo op dit lied)
Freek:
- Ruilt het geld niet met Susan in aflevering 4 (opdr 2.)
- Runt omdat hij afvalt en penningmeester is?
- Het gaat over een duo met een koffertje, Freek en Jan-Willem hadden een koffertje vast in aflevering 3.
Susan:
- Ruilt het geld niet met Freek in aflevering 4 (opdr 2.)
- Ruilt het geld om voor een Joker (slaat op de demo)
* 'You know he knows just exactly what the facts is', bij de opera wist ze wat de opdracht inhield en wist dus de feiten.
Jennifer:
* Pakt in Aflevering 1 het geld bij de marktopdracht en rent erheen en ermee weg.
Jan-Willem:
* 'You know he knows just exactly what the facts is', bij de roltrap wist hij wat de opdracht inhield en wist dus de feiten.
- Het gaat over een duo met een koffertje, Freek en Jan-Willem hadden een koffertje vast in aflevering 3.
- Het nummer is afkomstig van het album "Fly Like an Eagle". In een biecht zegt Jan-Willem over het abseilen: "Ik was zo blij dat ik die eerste kokertjes er niet af hoefde te halen, ik kon gewoon als een vogel van die stuwdam afzwieren. Super!"
- This here's a story about Billy Joe and Bobbie Sue. JanWillem heeft 2 namen.
Voor mij is het Jan-Willem of Aaf.