Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Freek Bartels
1 (1.5%)
Sofie van den Enk
3 (4.6%)
Susan Visser
2 (3.1%)
Tygo Gernandt
57 (87.7%)
niemand
2 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 64

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 129015 keer)

Offline Supernova

• Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #140 Gepost op: 24-01-2014, 10:43:25 »
Daarmee geef ik Tygo en Aaf de grootste kanshebbers om af te vallen. Puur intuitie.

Tygo zou dan wel heel snel na aankomst in de Filipijnen zijn envelop naar Freek moeten posten.
Kan wel natuurlijk maar ze krijgen eerst nog twee opdrachten in Hong Kong.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 24-01-2014, 11:14:46 »
Waarom denken jullie bijna elke aflevering dat Aaf eruit gaat ze moet blijven tot het eind! ::ok::

Door een blog die geschreven is over haar waaruit zou moeten blijken dat ze aflevering 6 niet haalt  :)

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 24-01-2014, 11:26:45 »
Door een blog
Tja maar

logisch dat de crew de kandidaten aanmoedigt nou net als ze in het vliegtuig zitten te gaan socialmedia-en. Dan is er toch alle tijd en zorgt voor zand in de ogen van de spoilende buitenwacht. Dus juist nu kan ze het hebben geschreven

toch?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #143 Gepost op: 24-01-2014, 11:55:20 »
Je hebt me wel van Daphne afgepraat trouwens..  >:(  :P
Met die opmerking over de extra interviewtjes zeker? Zo heb ik mezelf ook van Daphne afgepraat helaas.
Ja, mij ook trouwens. :-\\ Bedankt, Heinz! :(

:-* ::rofl::

Offline Foaly

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #144 Gepost op: 24-01-2014, 12:52:59 »
Ik denk gewoon dat Aaf de finale haalt. Reden: ik denk dat Aaf, Susan of Freek de mol is. Als Aaf de mol is, ja, logisch dan. Susan lijkt haar hoofdverdachte te zijn, dus dan blijft ze er ook wel in. Ze is tot nu toe de enige die Freek heeft genoemd, en meestal schoppen kandidaten die in een vroeg stadium de mol verdenken het ook ver (sowieso lijkt ze slim genoeg om te blijven spreiden).
Zoals Lo al zegt, zijn die zogenaamde 'spoilers' niet echt sluitend, en ze zeiden sowieso al dat het onwaarschijnlijk is dat Aaf aflevering 5 zou halen, dus... ::)

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 24-01-2014, 19:37:42 »
Aflevering 5 was de laatste aflevering waarin ze eruit zou gaan. Dus dat behoorde tot de mogelijkheden.

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #146 Gepost op: 24-01-2014, 19:38:49 »
Vanwege de muzikale hint: Aaf!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #147 Gepost op: 25-01-2014, 15:01:51 »
Zeker weten doe ik niks, dit seizoen, maar ik ga toch weer voor Aaf.
Ich bin ein Bärliner!

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #148 Gepost op: 25-01-2014, 20:06:16 »
Ik ga al weken voor Aaf als afvaller, maar elke keer heb ik het mis. Daarom ga ik nu voor Jan Willem; zul je zien dat Aaf dan net afvalt... ::)
Tell me what your telescope says

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 25-01-2014, 20:43:40 »
Ik ga al weken voor Aaf als afvaller, maar elke keer heb ik het mis. Daarom ga ik nu voor Jan Willem; zul je zien dat Aaf dan net afvalt... ::)

Been there, done that. Telkens meende ik dat Karin in seizoen 11 wel op de schopstoel zat, ging ze er pas voor de finale uit  ::) En stug in blijven vullen elke week ook als afvaller  :P Zo heb je wens denken vwb de mol en afvaller bij elkaar. Maar analoog aan vorige week.. eerst dacht ik: Aaf, later kwam de logische onderbouwing voor Daphne. Ditmaal zeg ik wederom als eerste: Aaf. Maar dan komt er een logische onderbouwing voor J-W. Dat met het feit dat ie bij zijn test aangaf straks nog maar 1 verdachte over te houden riekt naar tunnelvisie en we weten hoe snel mensen eruit liggen die menen de mol gezien te hebben (oh hallo Owen  ::vergroot::) dit jaar en voorgaande jaren. Maar zoals met Daphne wou ik er niet aan, nu met J-W ook niet...
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 28-01-2014, 11:41:07 »
Karin in seizoen 11
Ja dat herken ik he-le-maal ::schaam:: ::schaam::

Ik ben voor overmorgen wat onzeker. Iets om altijd aan vast te houden is als kandidaten vaag worden in hun verdenkingen (dan is moeilijk te herleiden wie de mol zeker niet is). Tot nu toe hebben alleen van zulke vage figuren het veld geruimd. Dus dat zal vast weer zo zijn (favoriet trucje in de montage).

Ditmaal waren Susan en Jennifer vaag. Gezien de hint in de vodcast is de kans er ook zeker dat Susan nu gaat. Tevens was zij 1 van de 3 mensen die JW aanwees als vertrouwenspersoon, naast Daphne (al naar huis) en Freek dus ik denk dat ze sowieso niet over hem spreidt.

Ik vind de radiohint het directst naar Jennifer leiden maar wil nu toch ook wel spreiden naar Susan, zeker nu Tygo een zo overduidelijke mol heeft dus vast nog even blijft en ik mijn finalisten buiten schot houd (Sofie, JW en Freek).

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 28-01-2014, 11:54:02 »
Ditmaal waren Susan en Jennifer vaag. Gezien de hint in de vodcast is de kans er ook zeker dat Susan nu gaat. Tevens was zij 1 van de 3 mensen die JW aanwees als vertrouwenspersoon, naast Daphne (al naar huis) en Freek dus ik denk dat ze sowieso niet over hem spreidt.

Ik geloof echt geen seconde dat Susan naar huis gaat, sorry..
Ze zijn haar pas net flink in de serie aan het gooien qua edit..
Je gaat niet eerst iemand veel meer in de luwte houden (als mol of als finalist) om hem of haar na twee piek-afleveringen (qua verdenking) naar huis te laten gaan..  :P

Not buying that sorry.

Voor mij blijven over Jennifer, Aaf en JW. Ik hoop van harte op JW maar ik vrees dat het misschien toch een van de dames gaat worden.  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 28-01-2014, 11:55:56 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 28-01-2014, 11:57:51 »
geen seconde dat Susan naar huis gaat, sorry..
Nee ik dus eerst ook niet maar heb toch maar wat aandeeltjes gekocht voor de zekerheid. Niettemin blijft het leeuwendeel bij mij op Jennifer dus dat hebben we dan gemeen. Dat strookt met de vaagheid en met de radiohint. En bij mij strookt het er ook mij dat zij steeds zo pontificaal zegt dat JW de mol niet is ::hypocriet:: ;D

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 28-01-2014, 12:11:23 »
dat zij steeds zo pontificaal zegt dat JW de mol niet is ::hypocriet:: ;D

dat komt omdat ie de mol ook niet is  ::tandpastasmiley:: Afijn, het gaat een interessante executie worden. Eentje halverwege die een potentiële mol buitenspel zet en een tunnel doet instorten, van zoveel ben ik wel zeker :P Vraag blijft: wie gaat het zijn die donderdag exit is?  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 28-01-2014, 12:16:48 »
potentiële mol buitenspel zet en een tunnel doet instorten, van zoveel ben ik wel zeker
Maar waarom heb je dan je meeste dukaten op Aaf ingezet? Die wordt alom het minst als mol gezien dus geen gevaar voor tunnelaars toch?

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 28-01-2014, 12:21:52 »
Maar waarom heb je dan je meeste dukaten op Aaf ingezet? Die wordt alom het minst als mol gezien dus geen gevaar voor tunnelaars toch?

Ehm.. Aaf heeft ook een zekere aanhang hier op het forum anders? Goed, niet zo ruim vertegenwoordigd als Freek/Jan-Willem/Susan, maar toch..

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 28-01-2014, 12:30:54 »
Aaf
Hmmm nee dacht het niet, zij staat volgens mij breeduit overal ver laatste met 5% ofzo, maar goed dat is nog altijd 5% dus ik lees je tekst dan algemeen, ja dan gaat er zeker een potentiële mol uit want de aflevering dat niemand gaat hebben we al gehad ;D ::jaja:: ::regenboog::

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 28-01-2014, 16:35:23 »
Ik weet het echt niet meer  ;D

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 28-01-2014, 16:41:46 »
Ik weet het echt niet meer  ;D

Meest recente groepsfoto erbij, ogen dicht.. één, twee, drie: BAM!  ;D

Offline JPMOL

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 28-01-2014, 16:43:58 »
Aaf valt af.
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!