taartje te bakken///leert de ervaring dat zelfs topspeurders het in aflevering 5 vaak nog niet goed hebben
Okeeee dus laatste stand van zaken dat je toch weer zelf gaat bakken?! Ja ik dacht, keep the spirit alive, als ik maar taarten blijf noemen komt er wel weer een
. Goeie om te horen dat ook topspeurders het in aflevering 5 vaak nog niet goed hebben, dan pak ik mijn gom weer even voor de lijn door JW's naam
de 'lo-logica'
Heheh wat een mooie geuzennaam
Klopt, een ingestorte tunnel is het mooiste wat er is. Daar kijk je uiteindelijk toch WIDM voor?!
Ja dat ik alle anderen uitsluit klopt, maar mijn bedachte criteria kloppen niet altijd want dit jaar is ook door JW gekrast. Ook dat is het mooie van WIDM: elk jaar is er wel weer wat anders waar je door verrast wordt
.
Dit jaar de regel dat de mol toch echt wel door de groep verdacht wordt. We zijn halverwege en alleen Freek geeft tiny bit blijk van JW verdenken, erg (te) karig hoor. Dus je stelling klopt niet dat ik de mol kies die door niemand van de kandidaten ooit verdacht werd, JUIST niet. Er zit wel lo-logica in dat ik HOOP dat het een keer gebeurt, dus ik ga nu tegen mijn eigen regel in en blijf bij JW, sla ik wellicht 2 vliegen in 1 klap.
En ja ik ga makkelijk tunnelen maar ik graaf ook snel en tijdig uit hoor (Marit, Pepijn, Arjen). Soms ook niet (Tim Kamps en mijn avatar
, die laatste tegen beter weten in)