Daarnaast krijgt Sofie nog steeds een stevige edit, en zit ze wel erg stevig op Susan nog, die vermoedelijk finaliste wordt. (Bij Aaf horen we een verhaal dat je op twee manieren op kunt vatten).
Oh, ik vind die van Sofie juist veel aarzelender klinken dan die van Aaf! Grappig en geeft wel aan dat het eigenlijk geen doen is om er iets uit op te proberen te maken.
Voor mij klinkt het alsof Sofie bezig is van Susan af te stappen ("ik ga niet meer alleen op Susan gokken"), terwijl Aaf wel stevig op haar zit, alleen nu ze een kamer delen, merkt ze op dat ze dan wel eng goed kan acteren.
Sofie krijgt inderdaad nog steeds een stevige edit en wordt blijkbaar ook behoorlijk verdacht door het grote publiek, maar dat kan natuurlijk ook de opmaat zijn voor een mooie surprise-exit zo vlak voor de OS. Ik zie daar wel wat in. Leuker dan het vrij flauwe middel van een cliffhanger, denk ik.
Aangezien Susan mijn mol is en kijkend naar 'wie verdenkt wie' is het eigenlijk heel onlogisch als ik voor Sofie zou kiezen als afvaller. Ik ga kiezen tussen JW en Freek.
Ja, ik heb hetzelfde natuurlijk.
Het zou één van deze 2 moeten zijn, maar toch denk ik het niet... Kan moeilijk beredeneren waarom.