Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Totaal aantal stemmen: 64
Heb het net in de .com pool ook even aangepast, er was pas 1 die ook Niemand had ingevuld (Pippi zeker) dus dat wordt punten scoren
overwegen
geen enkele indicatie
De OS Spanningsboog hoog houden om zoveel mogelijk kijkers te behouden... zou niet voor 't eerst zijn
Bij WIDM haken er imo geen kijkers af doordat de OS er tussendoor worden uitgezonden. De kijkers die eventueel wel afvallen doen dat ook als er nu niemand uit gaat. Op zich zou het kunnen hoor, maar ik bedoel met 'er is geen indicatie' dat er geen enkele verwijzing te vinden is in de muzikale hint
Dit keer vul ik in ieder geval deze poll in vóór de muzikale hint er is. Misschien dat ik me dan ook minder laat leiden door die hint bij mijn poolkeuze. Gestemd op Sofie.
Nu snap ik zelf 'de gemiddelde kijker' toch nooit, maar ik zou juist denken dat een verrassende exit veel interessanter is dan de enorme anti-climax van een over de OS heen getilde exit. Maar goed...
Ik ben eerlijk gezegd eerder in staat om niet meer te kijken na de OS als ze nu geen executie gaan doen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
893 gasten en 8 vaste bezoekers