Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Freek Bartels
1 (1.5%)
Sofie van den Enk
3 (4.6%)
Susan Visser
2 (3.1%)
Tygo Gernandt
57 (87.7%)
niemand
2 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 64

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 129175 keer)

Offline lightman

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #300 Gepost op: 4-02-2014, 15:22:05 »
Heb het net in de .com pool ook even aangepast, er was pas 1 die ook Niemand had ingevuld (Pippi zeker) dus dat wordt punten scoren ::super:: ::super:: ::super::

Ik kan toch niet kiezen tussen Sofie of Aaf (en met mijn geluk...) dus misschien ga ik deze optie ook maar eens serieus overwegen  ;D
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #301 Gepost op: 4-02-2014, 18:24:33 »
overwegen
Hihi als jij dat nou doet dan ga ik overwegen om op Freek over te stappen ::respect:: ::hyper:: ::roos::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

« Reactie #302 Gepost op: 4-02-2014, 21:29:38 »
Ik begrijp echt helemaal niet dat mensen serieus denken dat er geen afvaller is de volgende aflevering. Hiervoor is geen enkele indicatie en bovendien is de muzikale hint echt totaal niet in overeenstemming met deze gedachte. De muzikale aanwijzing is tot nu toe gewoon elke keer heel erg duidelijk en voor de hand liggend. Tot nu toe heb ik na elke muzikale aanwijzing direct door wie eruit gaat. Ervan uitgaande dat ik nu niet ineens op mijn mond ga  ::gordijn:: ben ik er vrij zeker van dat Sofie eruit gaat. Misschien heb ik het deze keer mis hoor, maar dan nog zie ik echt geen enkele aanwijzing dat er niemand uit gaat?

Offline Feodora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #303 Gepost op: 4-02-2014, 23:23:34 »
Ik heb op Sofie gestemd. Susan en Freek zijn mijn hoofdverdachten en gaan er dus nog niet uit denk ik. Daarnaast heb ik het gevoel dat Tygo en Aaf er nog even blijven. JW kan ik niet goed pijlen qua stemgedrag. Als hij niet de mol is en hij zit tot nu toe iedere keer op de afvaller dan zou hij toch een keer af moeten vallen. Dus het zou ook zomer JW kunnen zijn. Ik heb echter gestemd op Sofie, maar dat is gewoon een gok dus. Ik zou dat ook wel leuk vinden aangezien er dan veel mensen een nieuwe tunnel moeten zoeken. AL geldt dat laatste niet echt voor dit forum.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 5-02-2014, 10:13:11 »
geen enkele indicatie
De OS ::) ???

Spanningsboog hoog houden om zoveel mogelijk kijkers te behouden... zou niet voor 't eerst zijn :\'( >:(

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #305 Gepost op: 5-02-2014, 12:45:30 »
De optie 'er is geen afvaller' staat er iedere week zolang ik de test al maak, dus zo'n 3 jaar.
Ze zouden niet uitkomen met afvallers als er 10 afleveringen zijn. Dus ga er maar gewoon van uit dat er een afvaller is..

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 5-02-2014, 12:49:25 »
en niet zo lang geleden was er ook al geen afvaller. Denk dat er gewoon iemand weggaat hoor. Ik gok Sofie  ::jaja::

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 5-02-2014, 14:22:44 »
Ik blijf bij Sofie hangen als afvaller deze week.

Eerste wat bij mij op kwam toen ik het nummer hoorde was Sofie.

Daarnaast zegt Janine in moltalk dat ze zover als Sofie het weet zij het ook weet (vertrouwenspersoon Sofie) en vervolgens zegt ze tot volgende week.......... (wil niet zeggen dat het iets betekent maar klinkt apart)

En Sofie is laatste tijd wel heel veel aan het woord maar of dat ook wat betekent tja, we zullen het zien.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 5-02-2014, 14:58:32 »
Doet me denken aan hoe Jenn veel aan het woord kwam en er voor gesorteerd werd op een exit.  :-\\ *wijzigt pool definitief*
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

« Reactie #309 Gepost op: 5-02-2014, 15:02:11 »
De OS ::) ???

Spanningsboog hoog houden om zoveel mogelijk kijkers te behouden... zou niet voor 't eerst zijn :\'( >:(

Ik zie hier echt niets in hoor. Het is geen Amerikaanse serie waar ze aan het einde van het seizoen een cliffhanger doen om mensen nieuwsgierig te houden. Bij WIDM haken er imo geen kijkers af doordat de OS er tussendoor worden uitgezonden. De kijkers die eventueel wel afvallen doen dat ook als er nu niemand uit gaat. Op zich zou het kunnen hoor, maar ik bedoel met 'er is geen indicatie' dat er geen enkele verwijzing te vinden is in de muzikale hint of iets dergelijks. De muzikale hint is daarentegen erg goed van toepassing op Sofie (of eventueel Aafbrandtius). Daarom denk ik dat Sofie eruit zal gaan. Heb jij misschien een aanwijzing gevonden in de muzikale hint? Daar zou ik geïnteresseerd in zijn ::vergroot::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 5-02-2014, 16:03:58 »
Bij WIDM haken er imo geen kijkers af doordat de OS er tussendoor worden uitgezonden. De kijkers die eventueel wel afvallen doen dat ook als er nu niemand uit gaat. Op zich zou het kunnen hoor, maar ik bedoel met 'er is geen indicatie' dat er geen enkele verwijzing te vinden is in de muzikale hint
Tja zou kunnen maar als Sofie afvalt is wel meteen de veruit meest verdachte weg dus een kwart van de kijkers krijgt ongelijk en kijkt nooit meer ;D ::) en die hint, ja ik zei al, bij Pippi wezen he, als ik wat moest bedenken road tripping=met zijn allen de weg op.

Allemaal giswerk he, ik vind de kans ook een stuk groter dat er iemand gaat maar 1 stem slechts op Niemand vind ik deze keer wel veel te karig, de kans is echt een stuk groter nu met de OS. Met Karin heb je gezien dat ze het kunnen doen dus kan zo maar gebeuren, er is dit seizoen praktisch nog geen enkele 'normale' executie geweest ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #311 Gepost op: 5-02-2014, 16:12:42 »
Ik vrees Sofie, maar goed, dat is m'n poolwinnares dus dan ga ik ook voor 'niemand'  :P !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 5-02-2014, 17:26:39 »
Hmmm de verleiding is nu idd wel heel groot om Sofie in te vullen.
Maar het lijkt me niet zo logisch om een van de hoofdverdachten vlak voor de OS break eruit te bonjouren. Inderdaad niet goed voor de kijkcijfers methinks.

Ik heb totaal geen zin in wéér een twist met de executie maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als ze idd een dubbele doen in afl 7. Beetje afhankelijk van wat de 'blik in de toekomst' precies inhoudt zou het daaraan verbonden kunnen zijn (zie bomenopdracht S11). Hmmzzz.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #313 Gepost op: 5-02-2014, 17:57:09 »
Dit keer vul ik in ieder geval deze poll in vóór de muzikale hint er is. Misschien dat ik me dan ook minder laat leiden door die hint bij mijn poolkeuze. ::)

Gestemd op Sofie.

En nu Sofie zo veel stemmen krijgt naar aanleiding van de muzikale hint ga ik twijfelen. ::rofl:: (Toch laat ik Sofie lekker staan.)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 5-02-2014, 18:03:46 »
Nu snap ik zelf 'de gemiddelde kijker' toch nooit, maar ik zou juist denken dat een verrassende exit veel interessanter is dan de enorme anti-climax van een over de OS heen getilde exit. Maar goed...

En toegegeven, die muzikale aanwijzingen zijn altijd vaag, maar ik vind hem deze keer echt helemaal niet wijzen op een non-exit. Tenzij het betekent dat JW 'Road'been nog 2 weken mag blijven 'trippen', natuurlijk.  :-\\ ::ohno::

Offline hrvdg7

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 5-02-2014, 18:04:31 »
Waarom zoveel Sofie in het promo minuutje? Wellicht de afvaller? ::jaja::

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 5-02-2014, 18:12:20 »
Nu snap ik zelf 'de gemiddelde kijker' toch nooit, maar ik zou juist denken dat een verrassende exit veel interessanter is dan de enorme anti-climax van een over de OS heen getilde exit. Maar goed...

Tja in S10 hebben ze het ook gedaan, toen was Arjen de hoofdverdachte van het land..
Maar ja alwéér een executie twist wordt ook wel a bit much dus sja.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 5-02-2014, 21:02:19 »
Ik ben eerlijk gezegd eerder in staat om niet meer te kijken na de OS als ze nu geen executie gaan doen.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 5-02-2014, 22:56:21 »
Ik ben eerlijk gezegd eerder in staat om niet meer te kijken na de OS als ze nu geen executie gaan doen.

Grappig, dat wilde ik net gaan typen. Mee eens dus, helemaal!

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #319 Gepost op: 6-02-2014, 08:18:58 »
Misschien al ergens genoemd, maar kan het zo snel niet vinden: iemand gespot dat in de promo voor vanavond een shot van de groep zit zónder Freek?
Leek mij geen after-executie-shotje, maar opvallend is het wel.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in